Przygotowania do zakończenia Ligi Zimowej - 18.03.2018
: 2018-01-09, 02:40
Szanowni,
Pozwalam sobie otworzyć nowy wątek, poświęcony organizacji ostatnich zawodów naszej Ligi Zimowej. Jako, że udało się nam znaleźć nową, potencjalnie bardzo atrakcyjną miejscówkę chcemy zorganizować zawody w nieco odmiennych niż na Forcie (i, w sumie innych niż wszystkie inne zawody) klimatach.
Na początek parę informacji dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą o jakim terenie mowa.
Nowa miejscówka (znana jako Fort Knox):
LINK
I paczka zdjęć od kolegi Photochema:
zdjęcia tutaj
Jak widzicie, teren ma niesamowity potencjał dla HFT a do tego są budynki i byłoby nad wyraz kuszące (no, w każdym razie dla mnie ) by przy planowaniu toru skorzystać z możliwości jakie dają.
Z drugiej strony jednak oznacza to wyzwania organizacyjno-logistyczne z jakimi nie mamy do czynienia na Forcie. Zatem poniżej lista tematów, nad którymi powinniśmy się zastanowić w związku z organizacją zawodów na nowym miejscu (listę będziemy uzupełniać w miarę postępów dyskusji/przygotowań):
1) apteczki - teren, pomimo że regularnie używany a co za tym idzie "wysprzątany" z elementów mogących stanowić bezpośrednie zagrożenie jest jednak potencjalnie "urazowy" i poza miastem. Jak wiadomo lepiej być przygotowanym i nie potrzebować niż potrzebować i przygotowanym nie być. Ja zawsze apteczkę ze sobą mam ale było by dobrze mieć jeszcze 2-3 w odwodzie;
2) transport - wiem, że już były deklaracje w tej kwestii ale tak czy inaczej umieszczam na liście. Musimy przewieźć całość sprzętu na zawody i z powrotem. Do tego kwestia odp przygotowania "kompletu" potrzebnych klamotów bo, z racji odległości od Poznania raczej nie ma co liczyć na uzupełnienie ew. braków w dniu zawodów;
3) magazyn - o ile się nie mylę na miejscu jest coś w rodzaju zamkniętego budynku, który potencjalnie mógłby pozwolić na złożenie i przechowanie sprzętu przed zawodami. Do ustalenia z właścicielem terenu czy i na jakich ew. warunkach mogli byśmy z tego skorzystać;
4) woda bieżąca - o tej porze roku niekoniecznie ale latem może się to okazać istotne. Do ustalenia z właścicielem terenu czy jest na miejscu dostęp do takowej;
5) wyżywienie - na miejscu są dwa, murowane grille i (wg. słów właściciela terenu) ruszty do nich. Temat do potwierdzenia. W takim układzie zostało by tylko przywiezienie węgla i kiełby;
6) montaż figurek - ten temat jest szerszy. Nasze standardowe metody montażu figurek (szpilki, podwyższenia, wkręty) nie sprawdzą się w i na budynkach. Jakieś pomysły? Z mojej strony, jak na razie pomysł zorganizowania i przywiezienia kilku(nastu) europalet, które mogły by służyć jako podstawy figurek wewnątrz budynków i ew. na dachach.
- jest ktoś w stanie takie palety zorganizować?
- jest ktoś w stanie je przewieźć?
- jeśli tak to trzeba poprosić właściciela terenu o zgodę na ich przywiezienie i składowanie na miejscu (nie sądzę jednak, żeby był to problem).
Jako alternatywa mogły by służyć jakieś pniaki i/lub pustaki. I tutaj znów: jest ktoś w stanie zorganizować?
Na terenie jest co najmniej jeden betonowy słup. Jakiś pomysł na montaż figurki do takowego?
Wszelakie dodatkowe idee i pomysły oczekiwane i mile widziane
Zapraszam do dyskusji.
Pozwalam sobie otworzyć nowy wątek, poświęcony organizacji ostatnich zawodów naszej Ligi Zimowej. Jako, że udało się nam znaleźć nową, potencjalnie bardzo atrakcyjną miejscówkę chcemy zorganizować zawody w nieco odmiennych niż na Forcie (i, w sumie innych niż wszystkie inne zawody) klimatach.
Na początek parę informacji dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą o jakim terenie mowa.
Nowa miejscówka (znana jako Fort Knox):
LINK
I paczka zdjęć od kolegi Photochema:
zdjęcia tutaj
Jak widzicie, teren ma niesamowity potencjał dla HFT a do tego są budynki i byłoby nad wyraz kuszące (no, w każdym razie dla mnie ) by przy planowaniu toru skorzystać z możliwości jakie dają.
Z drugiej strony jednak oznacza to wyzwania organizacyjno-logistyczne z jakimi nie mamy do czynienia na Forcie. Zatem poniżej lista tematów, nad którymi powinniśmy się zastanowić w związku z organizacją zawodów na nowym miejscu (listę będziemy uzupełniać w miarę postępów dyskusji/przygotowań):
1) apteczki - teren, pomimo że regularnie używany a co za tym idzie "wysprzątany" z elementów mogących stanowić bezpośrednie zagrożenie jest jednak potencjalnie "urazowy" i poza miastem. Jak wiadomo lepiej być przygotowanym i nie potrzebować niż potrzebować i przygotowanym nie być. Ja zawsze apteczkę ze sobą mam ale było by dobrze mieć jeszcze 2-3 w odwodzie;
2) transport - wiem, że już były deklaracje w tej kwestii ale tak czy inaczej umieszczam na liście. Musimy przewieźć całość sprzętu na zawody i z powrotem. Do tego kwestia odp przygotowania "kompletu" potrzebnych klamotów bo, z racji odległości od Poznania raczej nie ma co liczyć na uzupełnienie ew. braków w dniu zawodów;
3) magazyn - o ile się nie mylę na miejscu jest coś w rodzaju zamkniętego budynku, który potencjalnie mógłby pozwolić na złożenie i przechowanie sprzętu przed zawodami. Do ustalenia z właścicielem terenu czy i na jakich ew. warunkach mogli byśmy z tego skorzystać;
4) woda bieżąca - o tej porze roku niekoniecznie ale latem może się to okazać istotne. Do ustalenia z właścicielem terenu czy jest na miejscu dostęp do takowej;
5) wyżywienie - na miejscu są dwa, murowane grille i (wg. słów właściciela terenu) ruszty do nich. Temat do potwierdzenia. W takim układzie zostało by tylko przywiezienie węgla i kiełby;
6) montaż figurek - ten temat jest szerszy. Nasze standardowe metody montażu figurek (szpilki, podwyższenia, wkręty) nie sprawdzą się w i na budynkach. Jakieś pomysły? Z mojej strony, jak na razie pomysł zorganizowania i przywiezienia kilku(nastu) europalet, które mogły by służyć jako podstawy figurek wewnątrz budynków i ew. na dachach.
- jest ktoś w stanie takie palety zorganizować?
- jest ktoś w stanie je przewieźć?
- jeśli tak to trzeba poprosić właściciela terenu o zgodę na ich przywiezienie i składowanie na miejscu (nie sądzę jednak, żeby był to problem).
Jako alternatywa mogły by służyć jakieś pniaki i/lub pustaki. I tutaj znów: jest ktoś w stanie zorganizować?
Na terenie jest co najmniej jeden betonowy słup. Jakiś pomysł na montaż figurki do takowego?
Wszelakie dodatkowe idee i pomysły oczekiwane i mile widziane
Zapraszam do dyskusji.