Weihrauch HW 35
: 2015-03-30, 15:39
W dniu wczorajszym stałem się właścicielem pierwszego, w mojej karierze, karabinka HW 35
Wiatrówka została kupiona na OLX od Pana, który przywiózł ją bezpośrednia z Niemiec. W kraju nic z nią nie robiono, więc domniemam, że jest w limicie 7,5J. Jeżeli chodzi o stan techniczny, to prawdopodobnie więcej przeleżała, niż strzelała. Zaglądałem do lufy, nie mam co prawda doświadczenia, ale gwint wygląda bardzo ładnie. Po próbnym wystrzale, z lufy wyleciał lekki dymek, więc trochę diesluje. Oksyda jest niestety zniszczona.
Podsumowując karabinek wymaga pracy, ale ma potencjał, a cena, moim zdaniem, rekompensuje ten stan.
I tu mam pytania do szanownych Kolegów. Ręce mnie świerzbią, żeby jak najszybciej doprowadzić hawusię do stanu używalności, a najszybciej byłoby zakupić uszczelki i sprężynę, i samemu wszystko wyczyścić, przesmarować, i zamontować. Mam tylko wątpliwości, czy sobie poradzę, szczególnie z montażem sprężyny?
Myślałem też o Hoganie, ale jest to wersja z dłuższym terminem i kosztami.
NIe wiem jak zabrać się za oksydę, czy robić ją od razu, czy najpierw doprowadzić HW do stanu używalności i pobawić się nią trochę?
Czeka mnie jeszcze zakup optyki, kolejny koszt, więc mój budżet nie jest bezgraniczny
Przepraszam za przydługawy tekst i czekam na wszelkie sugestie.
Z góry dziękuję.
Wiatrówka została kupiona na OLX od Pana, który przywiózł ją bezpośrednia z Niemiec. W kraju nic z nią nie robiono, więc domniemam, że jest w limicie 7,5J. Jeżeli chodzi o stan techniczny, to prawdopodobnie więcej przeleżała, niż strzelała. Zaglądałem do lufy, nie mam co prawda doświadczenia, ale gwint wygląda bardzo ładnie. Po próbnym wystrzale, z lufy wyleciał lekki dymek, więc trochę diesluje. Oksyda jest niestety zniszczona.
Podsumowując karabinek wymaga pracy, ale ma potencjał, a cena, moim zdaniem, rekompensuje ten stan.
I tu mam pytania do szanownych Kolegów. Ręce mnie świerzbią, żeby jak najszybciej doprowadzić hawusię do stanu używalności, a najszybciej byłoby zakupić uszczelki i sprężynę, i samemu wszystko wyczyścić, przesmarować, i zamontować. Mam tylko wątpliwości, czy sobie poradzę, szczególnie z montażem sprężyny?
Myślałem też o Hoganie, ale jest to wersja z dłuższym terminem i kosztami.
NIe wiem jak zabrać się za oksydę, czy robić ją od razu, czy najpierw doprowadzić HW do stanu używalności i pobawić się nią trochę?
Czeka mnie jeszcze zakup optyki, kolejny koszt, więc mój budżet nie jest bezgraniczny
Przepraszam za przydługawy tekst i czekam na wszelkie sugestie.
Z góry dziękuję.