AA TX200 - prowadnica
: 2014-10-26, 21:07
Odkąd zakupiłem mojego TX regularnie spada jego energia. Dziś 218m/s (13J). Pierwsza rozbiórka systemu i okazało się że prowadnica jest uszkodzona - część kapeluszowa odłamana od reszty.
Druga sprawa to sprężyna tak ciasno siedziała na prowadnicy, że nie byłem wstanie jej ściągnąć z prowadnicy z użyciem tylko rąk. Z tego co się orientuję to powinna być spasowana na styk i wsuwać się z delikatnym oporem i to wszystko. Zgadza się?
Jeśli się zgadza to może to jest przyczyną blokowania sprężyny i utraty Juli?
Będę musiał dorobić nową prowadnicę jak mniemam.
Druga sprawa to w tłoku w części środkowej powinien być "kapelusz" do sprężyny. Coś jest tylko nie wiem jak go wyciągnąć. Jakieś porady w temacie?
Gdzieś czytałem o podgrzewaniu tłoka ale to chyba tylko do wykręcania bolca zaczepu?? A co z kapeluszem?
Koledzy sprężynowcy wesprzyjcie dobrą radą :)
Druga sprawa to sprężyna tak ciasno siedziała na prowadnicy, że nie byłem wstanie jej ściągnąć z prowadnicy z użyciem tylko rąk. Z tego co się orientuję to powinna być spasowana na styk i wsuwać się z delikatnym oporem i to wszystko. Zgadza się?
Jeśli się zgadza to może to jest przyczyną blokowania sprężyny i utraty Juli?
Będę musiał dorobić nową prowadnicę jak mniemam.
Druga sprawa to w tłoku w części środkowej powinien być "kapelusz" do sprężyny. Coś jest tylko nie wiem jak go wyciągnąć. Jakieś porady w temacie?
Gdzieś czytałem o podgrzewaniu tłoka ale to chyba tylko do wykręcania bolca zaczepu?? A co z kapeluszem?
Koledzy sprężynowcy wesprzyjcie dobrą radą :)