dziń dybry :)
dziń dybry :)
Witam wszystkich forumowiczów. Wstępnie przywitałem się dziś w wątku poświęconym najbliższym zawodom 19-20 lipca, w których spróbuję wystartować w strzelaniu do sylwetek.
Strzelam totalnie amatorsko, tylko z pistoletów. Mam 2 CO2 służące zabawie i Gamo Compacta, którym (też jak dotąd dla zabawy) próbuję trafiać czasami z odległości 10 m w tarczę, zawieszoną w moim garażu. Jak widać jestem kompletnym amatorem, ale od dłuższego czasu z zaciekawieniem czytam o konkurencji silhouette. Jak widzę bardzo rzadko sa organizowane zawody w tej konkurencji, więc wyczytawszy info o zawodach pod Poznaniem, nie potrafiłem sobie odmówić zapisania się i startu, pomimo że każdy wynik poza ostatnim miejscem będzie sukcesem :)
Jeśli w sposób mniej lub bardziej zorganizowany strzelacie sylwetki, chętnie częściej będę się pojawiał, nie tylko na forum...
Pozdrawiam wszystkich zakręconych na punkcie tego ciekawego hobby.
Ceer
Strzelam totalnie amatorsko, tylko z pistoletów. Mam 2 CO2 służące zabawie i Gamo Compacta, którym (też jak dotąd dla zabawy) próbuję trafiać czasami z odległości 10 m w tarczę, zawieszoną w moim garażu. Jak widać jestem kompletnym amatorem, ale od dłuższego czasu z zaciekawieniem czytam o konkurencji silhouette. Jak widzę bardzo rzadko sa organizowane zawody w tej konkurencji, więc wyczytawszy info o zawodach pod Poznaniem, nie potrafiłem sobie odmówić zapisania się i startu, pomimo że każdy wynik poza ostatnim miejscem będzie sukcesem :)
Jeśli w sposób mniej lub bardziej zorganizowany strzelacie sylwetki, chętnie częściej będę się pojawiał, nie tylko na forum...
Pozdrawiam wszystkich zakręconych na punkcie tego ciekawego hobby.
Ceer
Ostatnio zmieniony 2014-07-16, 00:10 przez Ceer, łącznie zmieniany 1 raz.