Witam wszystkich
Witam wszystkich
Witam. Mam na imię Piotr mam 23 lata pracuję oraz studiuję zaocznie. Posiadam wiatrówkę crosman remington summit. Wiem że są różne opinie o tym sprzęcie ale jak dla mnie fajnie się strzela :) Niestety tutaj w Poznaniu bardzo rzadko strzelam bo nie wiem gdzie i z kim. Mam nadzieję że mogę się do Was dołączyć nauczyć się czegoś oraz wspólnie cieszyć się tym hobby:)
Przepraszam za wcześniejsze pytanie i przyznaje się że nie czytałem forum..
Pozdrawiam
Przepraszam za wcześniejsze pytanie i przyznaje się że nie czytałem forum..
Pozdrawiam
Witam,
ja 8, prawie 9 lat strzelałem z Crosmana i nie dam sobie powiedzieć, że to jakiś gorszy sort czy sprzęt nie warty kupna. Nie daj sobie wmówić bogatszym i starszym kolegom, że powinieneś mieć "lepszy". Jak będziesz w okolicy Naramowic to wpadaj do mnie postrzelamy.
ja 8, prawie 9 lat strzelałem z Crosmana i nie dam sobie powiedzieć, że to jakiś gorszy sort czy sprzęt nie warty kupna. Nie daj sobie wmówić bogatszym i starszym kolegom, że powinieneś mieć "lepszy". Jak będziesz w okolicy Naramowic to wpadaj do mnie postrzelamy.
Falcon Prairie PF25C Classic + Leapers 6-24/56
Crossman Phantom Power.
Crossman Phantom Power.
Witaj.
Nie ważne z czego strzelasz, ważne że sprawia Ci to frajdę.
Na prawdę polecam wczytać się w forum, tam są informacje gdzie i kiedy się spotykamy.
Na dzień dobry warto pooglądać sobie zdjęcia z zawodów czy z weekendowych spotkań: https://www.facebook.com/wsststrzelec
Nie ważne z czego strzelasz, ważne że sprawia Ci to frajdę.
Na prawdę polecam wczytać się w forum, tam są informacje gdzie i kiedy się spotykamy.
Na dzień dobry warto pooglądać sobie zdjęcia z zawodów czy z weekendowych spotkań: https://www.facebook.com/wsststrzelec
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.