kartusz s400

Awatar użytkownika
cantchoose
Posty: 323
Rejestracja: 2013-10-06, 13:58
Lokalizacja: Koziegłowy / Poznań

kartusz s400

Post autor: cantchoose »

Wszędzie chyba szukałem i nie mogę znaleźć odpowiedzi.. Czy mogę odkręcić kartusz (pełny) w s400 bez demontowania całego karabinka? Znaczy tylko ósemkę i potem od razu kartusz? Czy muszę go opróżnić?
Steyr LG110+SS10x42MD // "pięknie słońce świeciło tylko deszcz wiał.."
Awatar użytkownika
Patrykd
Posty: 977
Rejestracja: 2013-03-14, 18:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Patrykd »

Expertem w S400 nie jestem, ale myślę że na 99% powietrze trzeba spuścić.
Napisz na pw do Artura to się dowiesz na 100%.
Awatar użytkownika
cantchoose
Posty: 323
Rejestracja: 2013-10-06, 13:58
Lokalizacja: Koziegłowy / Poznań

Post autor: cantchoose »

Tzn moje podejrzenia są takie same, dzięki za odpowiedź :)

Miałem cichą nadzieję że mogę się dostać do samego kartusza bez rozbierania połowy wiatrówki, przez zawodami to trochę głupie by było ;p

..doszła folia carbonowa więc po zawodach będę oklejać :D I mam jej tyle że i na tłumik starczy i może i osłonę lufy machnę co by ta sama faktura była :D
Steyr LG110+SS10x42MD // "pięknie słońce świeciło tylko deszcz wiał.."
Awatar użytkownika
mahonxx
Moderator
Posty: 1658
Rejestracja: 2013-03-01, 16:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mahonxx »

Z tego co ja wiem, kartusz w AA400 uszczelnia się pod ciśnieniem, całkowite spuszczenie może powodować problem z ponownym uszczelnianiem.
Poziomy tych ciśnień są różne, ale są. To podobno coś tak jak z oponą bezdętkową. Ale nie jestem pewny.
Postrzelał bym z czegoś, np. z 88.
Awatar użytkownika
cantchoose
Posty: 323
Rejestracja: 2013-10-06, 13:58
Lokalizacja: Koziegłowy / Poznań

Post autor: cantchoose »

masz rację tomku, z tym że problem z uszczelnieniem ponownym to mają chyba jakieś tępaku z iwebu, już raz spuszczałem powietrze żeby zobaczyć zbijak i parę innych rzeczy dla vitka który mi będzie ją poprawiał. Kwestia szybkiego otwarcia zaworu i jak dojedzie (w moim przypadku) do około 80 to się uszczelnia i dalej leci normalnie :) Zrobiłbym to dzisiaj ale mam niestety tylko tą małą butlę, jak się doliczy jedno ładowanie od zera to mam jakieś 3-4 ładowania czyli do zawodów może nie starczyć ;p
Steyr LG110+SS10x42MD // "pięknie słońce świeciło tylko deszcz wiał.."
Awatar użytkownika
arturd
Posty: 234
Rejestracja: 2013-03-06, 18:31
Lokalizacja: Lwówek Wlkp.

Post autor: arturd »

Trochę pózno sory :oops:


Katusz trza opróżnić aby go odkręcić ale to już wiesz



Przy napełnianiu wystarczy naciągnąć zamek przed odkręceniem powietrza w butli
dlatego że sprężyna zbijaka jest mocniejsza od sprężyny zaworu strzałowego i go po prostu
otwiera
OGŁOSZENIE!!! Zamienię dobrą prace w dynamicznie rozwijającym się kraju na zasiłek w krajach starej uni.

LGM-2-?????
Awatar użytkownika
Patrykd
Posty: 977
Rejestracja: 2013-03-14, 18:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Patrykd »

cantchoose pisze: tępaki z iwebu,
Andrzeju nie pisz tak, bo jeszcze może przyjdą czasy, że będziesz się od nie jednego z nich czegoś uczył i będzie Ci głupio. Nikt nie wie wszystkiego. Może się zdarzyć, że jedno wie, a drugie nie.
Awatar użytkownika
Kolejna
Posty: 328
Rejestracja: 2013-10-20, 22:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kolejna »

Patrykd pisze:
cantchoose pisze: tępaki z iwebu,
Andrzeju nie pisz tak, bo jeszcze może przyjdą czasy, że będziesz się od nie jednego z nich czegoś uczył i będzie Ci głupio. Nikt nie wie wszystkiego. Może się zdarzyć, że jedno wie, a drugie nie.
ten typ tak już ma, wbudowana wada fabryczna ;D
Maleństwo moje: LG 110 hp
Awatar użytkownika
cantchoose
Posty: 323
Rejestracja: 2013-10-06, 13:58
Lokalizacja: Koziegłowy / Poznań

Post autor: cantchoose »

sorki :oops:
Steyr LG110+SS10x42MD // "pięknie słońce świeciło tylko deszcz wiał.."
ODPOWIEDZ