II Zlot Kolekcjonerów Broni 3-4 czerwca 2017, Fort VI, Pozna
II Zlot Kolekcjonerów Broni 3-4 czerwca 2017, Fort VI, Pozna
Dostałem dzisiaj wiadomość o zlocie kolekcjonerów broni na naszym Forcie.
W zeszłym roku mieliśmy tam stanowisko, które było dosyć oblegane,
może teraz też byśmy coś zorganizowali?
http://www.fortpoznan.pl/zlot-kolekcjonerow-broni-2017/
W zeszłym roku mieliśmy tam stanowisko, które było dosyć oblegane,
może teraz też byśmy coś zorganizowali?
http://www.fortpoznan.pl/zlot-kolekcjonerow-broni-2017/
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-04-04, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Mega, to tak właśnie wyglądało. Zrobiliśmy na prawym dziedzińcu trzy stanowiska po 2 figurki plus jakieś butelki, spinerki itp. Nie ukrywam, że najlepszym rozwiązaniem są tu wiatrówki PCP gdyż młodsza część strzelających ma problem z naciągnięciem wiatrówek sprężynowych. Najlepiej wiatrówki wyposażyć w bipod.
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
No to działamy w temacie :)
Rozmawiałem już z Papa-jem i taka opcja wydaje się być ciekawa!
Na sobotę deklaruje się pomoc przy organizacji i obsłudze (niedziela na 50%).
Ze swojej strony mogę udostępnić karabinek, spinery, tarcze, matę itp.
Dodatkowo mam namiot ogrodowy z 3 ściankami, który w którym można zorganizować stanowisko naszej sekcji. Jakiś stół i krzesełka też się znajdą.
Może dodatkowo jakieś ulotki, naklejki, upominki itp? Jeśli podchodzimy do tematu jako promocji naszej sekcji i ogólnie strzelectwa.
Jeśli ktoś ogarnie grafikę, to wydruki zrobię.
Rozmawiałem już z Papa-jem i taka opcja wydaje się być ciekawa!
Na sobotę deklaruje się pomoc przy organizacji i obsłudze (niedziela na 50%).
Ze swojej strony mogę udostępnić karabinek, spinery, tarcze, matę itp.
Dodatkowo mam namiot ogrodowy z 3 ściankami, który w którym można zorganizować stanowisko naszej sekcji. Jakiś stół i krzesełka też się znajdą.
Może dodatkowo jakieś ulotki, naklejki, upominki itp? Jeśli podchodzimy do tematu jako promocji naszej sekcji i ogólnie strzelectwa.
Jeśli ktoś ogarnie grafikę, to wydruki zrobię.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-04-04, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Zaczyna się impreza od 10, więc trzeba się wcześniej rozstawić.
Mogę wziąć na siebie kontakt z organizatorem i wszystkie ustalenia, pytanie tylko, czy nie ma kogoś bardziej doświadczonego, kto zna tych ludzi i zorganizuje to lepiej/szybciej??
Mamy 2 tygodnie, na organizacje - to dużo, ale szybko zleci.
Mogę wziąć na siebie kontakt z organizatorem i wszystkie ustalenia, pytanie tylko, czy nie ma kogoś bardziej doświadczonego, kto zna tych ludzi i zorganizuje to lepiej/szybciej??
Mamy 2 tygodnie, na organizacje - to dużo, ale szybko zleci.
-
- Posty: 1121
- Rejestracja: 2013-06-11, 19:26
- Lokalizacja: Poznań
Mogę pomóc w kontaktach z organizatorami, Leszek też wie jak to ma wyglądać, zabieżemy z trzy -4 figórki spinery mamy i ustawimy na prawym dziedzincu tuż gdzie zawsze rozkładamy grlia obok można namiot i krzesełka bo trzeba "nogi oszczędzać"
>potrzebne nam są nasze ulotki gdzie i kiedy strzelamy wiadomość o naszym forum
>i więcej chętnych do pomocy , aby młodym ludziom pokazać ,rozpropagować nasze chobby
>proszę się wpisywać na listę , aby przynajmniej po 4osoby były codziennie.
>potrzebne nam są nasze ulotki gdzie i kiedy strzelamy wiadomość o naszym forum
>i więcej chętnych do pomocy , aby młodym ludziom pokazać ,rozpropagować nasze chobby
>proszę się wpisywać na listę , aby przynajmniej po 4osoby były codziennie.
-
- Posty: 1121
- Rejestracja: 2013-06-11, 19:26
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-04-04, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Na 90 % będę w sobotę z samego rana.
Ulotki, materiały promocyjne - mam. Jak nie dotrę to na pewno podrzucę.
Gdzieś na wejściu baner trzeba tylko rozwiesić.
Mega - na mailu masz kontakt do Izy, która mi przesłała info o imprezie. Prześlij jej info o naszym udziale i z nią rób ustalenia.
Rozumiem, że chcesz być koordynatorem imprezy. Z mojej strony nie ma problemu.
Podstawowa rzecz: puszka na opłaty. Są dwie opcje albo co łaska albo konkretny cennik (np. 5 zł 10 strzałów). Im więcej miejsca załatwisz tym lepiej, 4-5 stanowisk szerokich będzie ok. Samo rozstawienie celów to moment (nie trzeba patrzeć na żadne regulaminy, ważne by było bezpiecznie). Dla organizatorów trzeba kupić wodę butelkowaną oraz wzorem poprzedniego roku było coś na ząb (np. grochówka z garkuchni, która też była na forcie) oraz refundacja śrutu (2-3 paczki do odebrania u Sławka na Chwaliszewie, bo każdy strzela z innych matryc, kalibrów itp.).
Jak ktoś ma kilka strzeladeł, które leżą gdzieś w szafie i się kurzą to też warto zabrać. Ludzie mają frajdę, że mogą sobie z czegokolwiek postrzelać, dotknąć.
Ps. Trzeba zrobić jakieś oznaczenia od wejścia do fortu by do nas trafili.
Sama impreza potrwa do 14-15.
My jako organizatorzy będziemy mogli zapewne być już 2 czerwca na spotkaniu zamkniętym dla kolekcjonerów.
Ulotki, materiały promocyjne - mam. Jak nie dotrę to na pewno podrzucę.
Gdzieś na wejściu baner trzeba tylko rozwiesić.
Mega - na mailu masz kontakt do Izy, która mi przesłała info o imprezie. Prześlij jej info o naszym udziale i z nią rób ustalenia.
Rozumiem, że chcesz być koordynatorem imprezy. Z mojej strony nie ma problemu.
Podstawowa rzecz: puszka na opłaty. Są dwie opcje albo co łaska albo konkretny cennik (np. 5 zł 10 strzałów). Im więcej miejsca załatwisz tym lepiej, 4-5 stanowisk szerokich będzie ok. Samo rozstawienie celów to moment (nie trzeba patrzeć na żadne regulaminy, ważne by było bezpiecznie). Dla organizatorów trzeba kupić wodę butelkowaną oraz wzorem poprzedniego roku było coś na ząb (np. grochówka z garkuchni, która też była na forcie) oraz refundacja śrutu (2-3 paczki do odebrania u Sławka na Chwaliszewie, bo każdy strzela z innych matryc, kalibrów itp.).
Jak ktoś ma kilka strzeladeł, które leżą gdzieś w szafie i się kurzą to też warto zabrać. Ludzie mają frajdę, że mogą sobie z czegokolwiek postrzelać, dotknąć.
Ps. Trzeba zrobić jakieś oznaczenia od wejścia do fortu by do nas trafili.
Sama impreza potrwa do 14-15.
My jako organizatorzy będziemy mogli zapewne być już 2 czerwca na spotkaniu zamkniętym dla kolekcjonerów.
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
Jeśli nie wydarzy się jakaś katastrofa, to będę w sobotę i niedzielę.
Do Izy napiszę info o naszym udziale.
Koordynację i ogólny pomysł uzgodnię z Leszkiem. Już się wstępnie rozmówiliśmy.
Śrut - mam kilka zbędnych paczek śrutu, z którego nie strzelam i raczej nie będę strzelał - do wykorzystania.
Oznaczenia - mam możliwość druku w A3/A4. Proszę tylko o przesłanie na mail naszego logo w dobrym jpg lub innym formacie.
Puszka na opłaty - uskutecznialiście to w ubiegłym roku? Jakie były reakcje ludzi? Nie trzeba do tego kasy fiskalnej,słyszałem o kontrolach na jarmarkach i odpustach? (może jestem przewrażliwiony).
Do Izy napiszę info o naszym udziale.
Koordynację i ogólny pomysł uzgodnię z Leszkiem. Już się wstępnie rozmówiliśmy.
Śrut - mam kilka zbędnych paczek śrutu, z którego nie strzelam i raczej nie będę strzelał - do wykorzystania.
Oznaczenia - mam możliwość druku w A3/A4. Proszę tylko o przesłanie na mail naszego logo w dobrym jpg lub innym formacie.
Puszka na opłaty - uskutecznialiście to w ubiegłym roku? Jakie były reakcje ludzi? Nie trzeba do tego kasy fiskalnej,słyszałem o kontrolach na jarmarkach i odpustach? (może jestem przewrażliwiony).