Jak widzę robi się ciekawie.
Wymiary zewnętrzne są identyczne ,ale głębokość u mnie wynosi dokładnie 110mm .
U Ciebie jest płycej o prawie 3mm- 107.77
Ta głębokoś powinna natomiast wynosic 113mm!
Takie informacje znalazłem w specyfikacji części od Air Armsa na pewnej angielskiej stronie ,takie informacje podaje Kolega Krzysztof Szpicki ,przy opisie i porównywaniu bebechów BMK 40 z TX'em
http://spolecznosc.wiatrowki.pl/article ... AA-TX200HC
w końcu tą odległość zmierzył mi jeden z kolegów z innego forum w tłoku od Prosporta (tożsamy z tym co w TX) i tez mu wyszło 113 mm
Więc już zbaraniałem ,u Ciebie jest mniej niż u mnie? a to ja się martwię
Nigdy wczesnej nie przyszło mi do głowy ,żeby zajrzeć tam do środka jak to oryginalnie wygląda ,aż do czasu wymiany starych wypracowanych bebechów na nowe.
Po dokładnym wymyciu zajrzałem do środka i na pierwszy rzut oka ładnie zatoczone równe dno ( a mówią ze w tłokach TX/PP można znaleźć różne kwiatki

), lecz po baczniejszej obserwacji okazało się że to co brałem za metalowe dno to podkładka elastomerowa ,której być tam nie powinno .
Podkładkę wydobyłem ,ma 3mm grubości -dziwne,ale wymiar z nią byłby taki jaki masz teraz Ty.
Dalej jednak za mało o następne 3mm więc podejrzenia, że jeszcze coś tam zostało upchane przez jednego ,, tunera z bozej łaski ''z pewnej znanej firmy, bo Air Arms nie dawał oryginalnie żadnych podkładek z elastomeru i to jeszcze w takim miejscu.
Nie potrzebuję żadnego badziewia ,które nie dość że powiększa masę tłoka ,to przede wszystkim bezwiednie zwiększa napięcie wstępne sprężyny.
PaPaj zerknij dobrze u siebie czy tam coś nie siedzi ,albo najlepiej zrób jakoś dobre zdjęcie do obadania -jeśli można Cię o to fatygować
pozdrawiam cris