Strona 5 z 6

: 2016-02-17, 19:19
autor: Grossus
Bez szaleństw.

Jaka impreza masowa? Będzie 200 zawodników i może z 50 kibiców/obserwatorów. Na terenie otwartym impreza sportowa aby była masowa musi mieć ponad 1000 (słownie: tysiąc) osób.

Ubezpieczenie imprezy obejmuje PFTA, ale to jest do ustalenia i w razie czego polisę idzie szybko załatwić.
Dane Leśnika: http://wsststrzelec.pl/viewtopic.php?t=668
Oczywistym jest to, że umowę/polisę podpisze prezes/viceprezes Leśnika jako osoba uprawniona.
Termin imprezy był podany w pierwszym poście: 23-24 lipca.
Regulamin zawodów: http://www.pfta.pl/index.php/zawody/reg ... tor/174-ro
Harmonogram imprezy będzie na 2 dni, ale mniej więcej będzie to coś w tym stylu: http://www.wsststrzelec.pl/pfta2015.html
Teren jest już zarezerwowany.
Firmę kateringową weźmiemy chyba te samą co w zeszłym roku na Puchar WLKP.

hydro, jak chcesz to zakręć się koło tego ubezpieczenia. Prześlij odpowiednie dane i zdobądź ofertę. potem ofertę podeślij do mnie.

Jak ktoś che może już teraz rozpocząć temat:
1. Sponsor (nie musi byś związany ze strzelaniem)
2. Media (w zeszłym roku podjechało TVP Poznań, a dwa lata temu WTK)
3. Strona imprezy (zawsze ja robiłem stronę, a raczej podstronę na naszej stronie klubowej i organizowałem zapisy). W tym roku można pokusić się o nieco większą i z własnym adresem www.
4. Baner imprezy (proponuje sam tekst "Międzynarodowe Mistrzostwa Polski FT/HFT 2016" plus ciekawa grafika.

Najistotniejsze z tego wszystkiego jest zorganizować odpowiedni zwierzyniec i go rozstawić.

Na prawdę warto będzie się spotkać i omówić najbliższe działania i podzielić się wstępnie zadaniami.

Zrobiliśmy już parę dużych imprez i wszystkie udały się bardzo dobrze. Było kilka niedociągnięć, ale ze wszystkim sobie poradziliśmy. Tym razem zrobimy imprezę wręcz pokazową. ;-)

: 2016-02-17, 19:29
autor: Lord Rzeźnik
Grossus pisze: ciekawa grafika
Chętniliwe, że rzucę jakąś propzycją.

: 2016-02-17, 21:24
autor: hydro
Grossus pisze:hydro, jak chcesz to zakręć się koło tego ubezpieczenia. Prześlij odpowiednie dane i zdobądź ofertę. potem ofertę podeślij do mnie.
Już się zająłem. Jutro jeszcze odwiedzę PZU - mam pod nosem.
Grossus pisze:4. Baner imprezy (proponuje sam tekst "Międzynarodowe Mistrzostwa Polski FT/HFT 2016" plus ciekawa grafika.
mamy w strukturze grafika - trzeba go znaleźć i przycisnąć. Jak nie będzie chciał to akumulator na ... :-D

A impreza jest masowa, bo masowo znikają kiełbaski z masarni, więc niech się wszyscy wreszcie odczepią :-P

: 2016-02-20, 21:43
autor: Grossus
Wnioski ze spotkania:

1. Teren:
- mamy jeden teren zaklepany, ale trzeba go rozszerzyć. Ja 6 marca chcę pojechać i rozmawiać z właścicielami. Byłoby dobrze, gdyby ktoś jeszcze się dołączył do tej wyprawy.
- PawełW rozpozna jeszcze jeden teren niedaleko tego pierwszego. Z pierwszych oględzin wynika, że jest większy i pod zawody lepszy, ale z socjalem już niekoniecznie

2. Katering:
Zgłosiła się Pani Marylka do poprowadzenia tematu i podobno kol PaPaj.

3. Zwierzyniec:
Jako, że mamy zbyt mały zwierzyniec, PawełW wszedł w kontakty z zaprzyjaźnionymi grupami w celu użyczenia figurek.

4. Tor (sprzęt do kupienia):
Podkładki do kart startowych i długopisy - Grossus
Pamiątkowe Buttony- Grossus
Smycze do identyfikatorów - PtrykD
Identyfikatory - Wola
Koszulki z nadrukiem do kupienia przez zawodników - PatrykD
Baner mistrzostw - Projekt: Grossus (chyba, że ktoś chce się tego podjąć to chętnie odstąpie), Druk: PatrykD
Sznurek jednorazowy: PawełW
Taśmy ostrzegawcze 2km - Tomx
Nagrody - projekt Grossus, Wykonanie PatrykD

5. Sędziowanie
Przy takiej imprezie niestety nie uda się ogarnąć strzelania i jednocześnie sędziowania i usuwania usterek.
1. PawełW - Sędzia Główny, tor 1
2. Mazgier - Sędzia tor 2
3. Jester
4. Grossus
Przydałyby się jeszcze dwie osoby.

6. Biuro zawodów
Jako, że są dwa osobne tory trzeba zorganizować dwa osobne biura zawodów. Jedno z nich opanuje moja Ania i ja z doskoku. Do drugiego też jest potrzebna dwójka osób.

5. Pozostałe
Media i reklama - wstępnie Magda
ToyToy - Grossus
Woda na tor - jak opróżnimy przyczepkę po przyjeździe na miejsce imprezy to podskoczy się do najbliższego marketu.

6. NAJWAŻNIEJSZE: USTAWIANIE TORU
Tutaj każda pomoc jest na wagę złota. Jester będzie już w środę w Podstolicach. Ja z samego rana w czwartek. Trzeba przetransportować zwierzyniec za pomocą przyczepki. ja mogę dopiero w czwartek rano podjechać na fort i ją podchaczyć. PawełW będzie miał pożyczone figurki, więc już od środy można je ustawiać.

7. Wstępny harmonogram imprezy:
Piatek: sylwetki
Sobota: dzień 1 mistrzostw HFT/FT
Niedziela: dzień 2 mistrostw HFT/FT

8. Zapisy
Ograniczamy liczbę startujących:
HFT1: 120 osób
HFT2: 30 osób
FT: 60 osób

9. Sponsoring:
PawełW i ja skontaktujemy się z firmami z branży. Jeśli ktoś ma jakieś ciekawe dojścia, pomysły itp. byłoby super. Pozyskane środki przeznaczymy na zorganizowanie imprezy oraz nagrody dla uczestników.

Jeśli coś ominąłem, to proszę edytujcie posta lub dopiszcie.

: 2016-02-20, 22:15
autor: Qbuś
Nie pomyliła ci się liczba osób w HFT 2 ? :shock: I skąd i po co ten podział ?
Grossus pisze:HFT2: 30 osób

: 2016-02-20, 23:07
autor: Lord Rzeźnik
Baner coś w ten deseń?

Obrazek

Kto chce być logiem na banerze? :P

: 2016-02-20, 23:45
autor: Grossus
Baner widzę tak;

wymiar 2x1 m,
Napis u góry: Międzynarodowe Mistrzostwa Polski FT/HFT 2016
Na dole: miejsce zawodów + data

Grafika może być bardziej rozbudowana.

: 2016-02-21, 11:22
autor: hydro
Grossus pisze:2. Katering:
Zgłosiła się Pani Marylka do poprowadzenia tematu i podobno kol PaPaj.
A może by załatwić wojskową kuchnię polową z wojskową grochówką? Kolega no_sound mógłby o to kogoś z rodziny? Przy okazji jakaś promocja dla jednostki.
Grossus pisze:6. NAJWAŻNIEJSZE: USTAWIANIE TORU
Tutaj każda pomoc jest na wagę złota.
Jeżeli nie będzie innych planów wakacyjnych w tym okresie, to chętnie pomogę.
Grossus pisze:8. Zapisy
Ograniczamy liczbę startujących:
HFT1: 120 osób
HFT2: 30 osób
FT: 60 osób
Zgodnie z tym co powiedział Qbuś, nie podoba mi się taki podział, bo z czego ma to wynikać? Może po prostu ograniczyć liczbę uczestników do 210 i zamknąć rejestrację na 7 dni przed zawodami. Będzie wiadomo ile osób i co strzela.

: 2016-02-21, 14:35
autor: pawelw
Zgodnie z tym co powiedział Qbuś, nie podoba mi się taki podział, bo z czego ma to wynikać
Wnika z dziesięcioletnich doświadczeń w organizacji MP. Tyle maksymalnie osób strzelających mogą pomieścić dwa tory. Z tym, że obowiązuje sztywny podział: HFT1 na jednym 'dwójka' i FT na drugim.
Krzysiek
Może po prostu ograniczyć liczbę uczestników do 210 i zamknąć rejestrację na 7 dni przed zawodami.
Rejestrację musimy zamknąć co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem (cattering, identyfikatory etc.)

: 2016-02-21, 15:01
autor: hydro
Ok. Jestem oświecony :) Czyli polisa na max 210 zawodników + obsługa. To ja działam, jak będą konkrety to przekazuję sprawę do prezesa, bo nie jestem upoważniony do zawarcia takiego ubezpieczenia.

: 2016-02-21, 21:15
autor: no_sound
hydro pisze:A może by załatwić wojskową kuchnię polową z wojskową grochówką? Kolega no_sound mógłby o to kogoś z rodziny? Przy okazji jakaś promocja dla jednostki.
Pomysł fajny, gadałem o tym z ojcem, ale niestety nie ma takich dojść (od ponad 10 lat jest już na emeryturze ;-) ). Dowiedziałem się tylko, że wojsko np. chętnie współpracuję ze stowarzyszeniami zrzeszającymi rezerwistów czy organizacjami o tematyce wojskowej - to tak z grubsza.
Pozostaję opcja cateringu z kuchnią polową.

: 2016-02-21, 21:21
autor: Patrykd
ad 6. To bym doprecyzował, że potrzebne są 2 osoby, a nie 2 osobne biura, bo ludzie się pogubią. Musi być jedno biuro w jednym miejscu + potrzebne jeszcze 2 osoby do obsługi jednego toru.

: 2016-02-21, 21:49
autor: WuDe
Jak w zeszłym roku tak i w tym będe z swoimi narzędziami w bagażniku powiedzmy w piątek może szybciej :mrgreen:

: 2016-02-21, 22:06
autor: Jester
WuDe pisze:... powiedzmy w piątek może szybciej :mrgreen:
Tomku, w piątek to możesz przywieźć "zmrożoną" żeby opić zakończenie roboty :-P :mrgreen:. Tory rozstawiamy już od środy :-) .

: 2016-02-21, 22:13
autor: WuDe
Może być zmrożona jak pisałem może szybciej dla mnie to odległy w kosmosie termin moge co najwyżej podejrzewać termin dojazdu.
Ale lepiej mieć jedną zmrożoną jak trzy ciepłe albo na odwrót zależy co kto lubi :-P :-P :-P