Strona 4 z 6

: 2014-07-21, 19:35
autor: Marylka i Heniu
Maciej a możesz wydrukować kartkę strzelnica ze wskazówką a ja powkładam w folię i przyczepię na drzewach aby nie błądzili myślę ,że 10szt starczy myślę o Macieju od Madzi

: 2014-07-21, 19:39
autor: Maciej
...

: 2014-07-22, 21:00
autor: Jester
Ze względów rodzinnych nie będzie mnie 15go. Będę dopiero w sobotę na zawody, ale za to mogę zostać do końca czyli wezmę na siebie uczestnictwo w sprzątaniu toru i terenu, oraz w transporcie sprzętu.

: 2014-07-22, 21:04
autor: ArturR
Jester pisze:Ze względów rodzinnych nie będzie mnie 15go. Będę dopiero w sobotę na zawody, ale za to mogę zostać do końca czyli wezmę na siebie uczestnictwo w sprzątaniu toru i terenu, oraz w transporcie sprzętu.
I to jest postawa prawdziwego faceta. Z góry dzięki Tomek i dozobaczenia ;-)

: 2014-07-23, 10:58
autor: Grossus
Weekend przed zawodami (9-10 sierpnia):
1 Planowanie toru zgodnie z zasadami PFTA i wstępne prace przygotowawcze o ile Gajowy pozwoli. (3-4 osoby) Mazgier, Esmar,
2. Trzeba załatwić katering. Trzeba pogadać z Gajowym czy zmodyfikuje swoją propozycję, czy też możemy załatwić katering z zewnątrz. (1 osoba) To trzeba załatwić w tym tygodniu przed ogłoszeniem zawodów. Musimy znać ceny. Marylka, Marecki
3. Druk kart startowych - Macieju, czy możemy na Ciebie liczyć? Maciej
4. Puchary, dyplomy, przypinki, stworzenie strony zawodów, tabela zapisów oraz opłat. Grossus

Piątek 15 sierpnia:
1. Transport sprzętu ze Smoczej Jamy do Dąbrówki. (4 samochody)
2. Trzeba liczyć co najmniej kilka godzin roboty. Ustawienie toru (znaczniki, paliki, sznurki, figurki) Otaśmowanie terenu poza strzelnicą. (Na terenie strzelnicy teraz prawie nic taśmy nie było użyte i było git, ale poza trochę trzeba oznakować.) Sprawdzenie toru pod katem HFT jak i FT. Oznakowanie dojazdu do strzelnicy. (6-8 osób) Bieta, Heniu, Marylka, Copereq

Sobota 16 sierpnia:
1. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby) Grossus
2. Nadzorowanie kateringu, nadzorowanie talonów. (osoba która załatwiła katering) Marylka, Marecki
3. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby) Grossus, Mazgier, Bieta
4. Chrono - 1 osoba, trzeba załatwić chrono bramkowe, Jeżeli krzysztof ss przyjedzie za miesiąc, to można poqadać z nim czy podejmie się tego zadania.
5. Sędziowie i sędzia główny. Na sędziego głównego przydałby się ktoś z dużym doświadczeniem. PawełW, KrzysztofW, Mazgier
6. Pozbieranie toru i sprawdzenie, przeliczenie sprzętu. Jester
7. Sprzątanie toru. (6-8 osób) Jester
8. Transport sprzętu torowego do Smoczej Jamy. (4 samochody) Grossus


Dopisywać się bo inaczej nici z imprezy! Jak będziemy patrzeć jeden na drugiego to będzie dupa blada.

: 2014-07-23, 12:14
autor: Marecki
O ile dogadacie z Gajowym że może być catering zewnętrzny to zajmę się tym razem z Marylką .

: 2014-07-23, 12:22
autor: Bieta
No to jestem trzecia do biura :-) 15-tego również będę i pomogę w czym się da.

: 2014-07-23, 14:32
autor: Marylka i Heniu
15sierpień
2oboje z Heniem do ustawiania torów i oznakowanie dojazdu do strzelnicy
3dowiozę wodę
4katering razem załatwiam z MarkiemM

: 2014-07-23, 15:08
autor: henk
Jest jakiś ogólny spis wszystkich zawodów na cały rok, czy te mniejsze zawody tak wyskakują znienacka dwa tygodnie przed terminem?

: 2014-07-23, 15:17
autor: Marecki

: 2014-07-23, 15:17
autor: Grossus
Jeśli chodzi o zawody organizowane przez WSST to mamy taki fajny dział o nazwie "Liga WSST": http://wsststrzelec.pl/viewforum.php?f=5

Tam z kolei jest temat: Terminarz i Wyniki Ligi WSST 2014r.: http://wsststrzelec.pl/viewtopic.php?t=531

: 2014-07-23, 15:53
autor: henk
Już wszystko wiem. Dzięki.

: 2014-07-23, 17:02
autor: Tomx
Ja pomoge zarowno w planowaniu toru (9-10 sierpnia) rozstawianiu (15 sierpien) i zwijaniu (16 sierpien) jezeli bedzie potrzeba transportu jestem zwarty i gotowy

: 2014-07-23, 17:34
autor: Marecki
Catering już się pomału organizuje :mrgreen:

: 2014-07-23, 17:58
autor: pawelw
Będziemy do dyspozycji cały tydzień od 9 sierpnia codziennie. Mam sporo sprzętu: oznaczenia stanowisk - pręty z tabliczkami (40 sztuk), mocowania nadrzewne, przysłony do figurek. Oczywiście narzędzia. Jestem gotów pracować.