Zawody w lipcu i sierpniu

Zloty, spotkania, zawody
Marylka i Heniu
Posty: 1121
Rejestracja: 2013-06-11, 19:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Marylka i Heniu »

Maciej a możesz wydrukować kartkę strzelnica ze wskazówką a ja powkładam w folię i przyczepię na drzewach aby nie błądzili myślę ,że 10szt starczy myślę o Macieju od Madzi
Maciej
Posty: 177
Rejestracja: 2013-03-08, 18:08
Lokalizacja: polska

Post autor: Maciej »

...
Ostatnio zmieniony 2019-04-05, 16:47 przez Maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jester
Posty: 524
Rejestracja: 2013-12-23, 20:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jester »

Ze względów rodzinnych nie będzie mnie 15go. Będę dopiero w sobotę na zawody, ale za to mogę zostać do końca czyli wezmę na siebie uczestnictwo w sprzątaniu toru i terenu, oraz w transporcie sprzętu.
Steyr LG 110 FT + Sightron SIII FT
Denerwować się to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych - E.H.
Awatar użytkownika
ArturR
Posty: 871
Rejestracja: 2013-08-09, 18:28
Lokalizacja: Poznań

Post autor: ArturR »

Jester pisze:Ze względów rodzinnych nie będzie mnie 15go. Będę dopiero w sobotę na zawody, ale za to mogę zostać do końca czyli wezmę na siebie uczestnictwo w sprzątaniu toru i terenu, oraz w transporcie sprzętu.
I to jest postawa prawdziwego faceta. Z góry dzięki Tomek i dozobaczenia ;-)
Awatar użytkownika
Grossus
Moderator
Posty: 3157
Rejestracja: 2013-03-01, 22:49
Lokalizacja: Zalasewo

Post autor: Grossus »

Weekend przed zawodami (9-10 sierpnia):
1 Planowanie toru zgodnie z zasadami PFTA i wstępne prace przygotowawcze o ile Gajowy pozwoli. (3-4 osoby) Mazgier, Esmar,
2. Trzeba załatwić katering. Trzeba pogadać z Gajowym czy zmodyfikuje swoją propozycję, czy też możemy załatwić katering z zewnątrz. (1 osoba) To trzeba załatwić w tym tygodniu przed ogłoszeniem zawodów. Musimy znać ceny. Marylka, Marecki
3. Druk kart startowych - Macieju, czy możemy na Ciebie liczyć? Maciej
4. Puchary, dyplomy, przypinki, stworzenie strony zawodów, tabela zapisów oraz opłat. Grossus

Piątek 15 sierpnia:
1. Transport sprzętu ze Smoczej Jamy do Dąbrówki. (4 samochody)
2. Trzeba liczyć co najmniej kilka godzin roboty. Ustawienie toru (znaczniki, paliki, sznurki, figurki) Otaśmowanie terenu poza strzelnicą. (Na terenie strzelnicy teraz prawie nic taśmy nie było użyte i było git, ale poza trochę trzeba oznakować.) Sprawdzenie toru pod katem HFT jak i FT. Oznakowanie dojazdu do strzelnicy. (6-8 osób) Bieta, Heniu, Marylka, Copereq

Sobota 16 sierpnia:
1. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby) Grossus
2. Nadzorowanie kateringu, nadzorowanie talonów. (osoba która załatwiła katering) Marylka, Marecki
3. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby) Grossus, Mazgier, Bieta
4. Chrono - 1 osoba, trzeba załatwić chrono bramkowe, Jeżeli krzysztof ss przyjedzie za miesiąc, to można poqadać z nim czy podejmie się tego zadania.
5. Sędziowie i sędzia główny. Na sędziego głównego przydałby się ktoś z dużym doświadczeniem. PawełW, KrzysztofW, Mazgier
6. Pozbieranie toru i sprawdzenie, przeliczenie sprzętu. Jester
7. Sprzątanie toru. (6-8 osób) Jester
8. Transport sprzętu torowego do Smoczej Jamy. (4 samochody) Grossus


Dopisywać się bo inaczej nici z imprezy! Jak będziemy patrzeć jeden na drugiego to będzie dupa blada.
Ostatnio zmieniony 2014-07-24, 21:36 przez Grossus, łącznie zmieniany 4 razy.
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
Awatar użytkownika
Marecki
Posty: 718
Rejestracja: 2014-01-06, 21:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Marecki »

O ile dogadacie z Gajowym że może być catering zewnętrzny to zajmę się tym razem z Marylką .
Pozdrawiam
Marek
Awatar użytkownika
Bieta
Posty: 75
Rejestracja: 2013-12-22, 16:01
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bieta »

No to jestem trzecia do biura :-) 15-tego również będę i pomogę w czym się da.
HW30s (C)_RV9
Marylka i Heniu
Posty: 1121
Rejestracja: 2013-06-11, 19:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Marylka i Heniu »

15sierpień
2oboje z Heniem do ustawiania torów i oznakowanie dojazdu do strzelnicy
3dowiozę wodę
4katering razem załatwiam z MarkiemM
henk

Post autor: henk »

Jest jakiś ogólny spis wszystkich zawodów na cały rok, czy te mniejsze zawody tak wyskakują znienacka dwa tygodnie przed terminem?
Awatar użytkownika
Grossus
Moderator
Posty: 3157
Rejestracja: 2013-03-01, 22:49
Lokalizacja: Zalasewo

Post autor: Grossus »

Jeśli chodzi o zawody organizowane przez WSST to mamy taki fajny dział o nazwie "Liga WSST": http://wsststrzelec.pl/viewforum.php?f=5

Tam z kolei jest temat: Terminarz i Wyniki Ligi WSST 2014r.: http://wsststrzelec.pl/viewtopic.php?t=531
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
henk

Post autor: henk »

Już wszystko wiem. Dzięki.
Tomx
Posty: 943
Rejestracja: 2013-09-03, 20:45
Lokalizacja: poznan

Post autor: Tomx »

Ja pomoge zarowno w planowaniu toru (9-10 sierpnia) rozstawianiu (15 sierpien) i zwijaniu (16 sierpien) jezeli bedzie potrzeba transportu jestem zwarty i gotowy
hw77 +burris (wiatrowka odrzutowiec)/aa prosport vortek + buris timberline(karabinek klasa...zalezy w czyich rekach:))
Awatar użytkownika
Marecki
Posty: 718
Rejestracja: 2014-01-06, 21:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Marecki »

Catering już się pomału organizuje :mrgreen:
Pozdrawiam
Marek
Awatar użytkownika
pawelw
Posty: 1780
Rejestracja: 2013-03-06, 10:47
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pawelw »

Będziemy do dyspozycji cały tydzień od 9 sierpnia codziennie. Mam sporo sprzętu: oznaczenia stanowisk - pręty z tabliczkami (40 sztuk), mocowania nadrzewne, przysłony do figurek. Oczywiście narzędzia. Jestem gotów pracować.
Głupota rządzonych daje władzę rządzącym !
ODPOWIEDZ