Zawody w lipcu i sierpniu
-
- Posty: 1121
- Rejestracja: 2013-06-11, 19:26
- Lokalizacja: Poznań
Ze względów rodzinnych nie będzie mnie 15go. Będę dopiero w sobotę na zawody, ale za to mogę zostać do końca czyli wezmę na siebie uczestnictwo w sprzątaniu toru i terenu, oraz w transporcie sprzętu.
Steyr LG 110 FT + Sightron SIII FT
Denerwować się to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych - E.H.
Denerwować się to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych - E.H.
Weekend przed zawodami (9-10 sierpnia):
1 Planowanie toru zgodnie z zasadami PFTA i wstępne prace przygotowawcze o ile Gajowy pozwoli. (3-4 osoby) Mazgier, Esmar,
2. Trzeba załatwić katering. Trzeba pogadać z Gajowym czy zmodyfikuje swoją propozycję, czy też możemy załatwić katering z zewnątrz. (1 osoba) To trzeba załatwić w tym tygodniu przed ogłoszeniem zawodów. Musimy znać ceny. Marylka, Marecki
3. Druk kart startowych - Macieju, czy możemy na Ciebie liczyć? Maciej
4. Puchary, dyplomy, przypinki, stworzenie strony zawodów, tabela zapisów oraz opłat. Grossus
Piątek 15 sierpnia:
1. Transport sprzętu ze Smoczej Jamy do Dąbrówki. (4 samochody)
2. Trzeba liczyć co najmniej kilka godzin roboty. Ustawienie toru (znaczniki, paliki, sznurki, figurki) Otaśmowanie terenu poza strzelnicą. (Na terenie strzelnicy teraz prawie nic taśmy nie było użyte i było git, ale poza trochę trzeba oznakować.) Sprawdzenie toru pod katem HFT jak i FT. Oznakowanie dojazdu do strzelnicy. (6-8 osób) Bieta, Heniu, Marylka, Copereq
Sobota 16 sierpnia:
1. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby) Grossus
2. Nadzorowanie kateringu, nadzorowanie talonów. (osoba która załatwiła katering) Marylka, Marecki
3. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby) Grossus, Mazgier, Bieta
4. Chrono - 1 osoba, trzeba załatwić chrono bramkowe, Jeżeli krzysztof ss przyjedzie za miesiąc, to można poqadać z nim czy podejmie się tego zadania.
5. Sędziowie i sędzia główny. Na sędziego głównego przydałby się ktoś z dużym doświadczeniem. PawełW, KrzysztofW, Mazgier
6. Pozbieranie toru i sprawdzenie, przeliczenie sprzętu. Jester
7. Sprzątanie toru. (6-8 osób) Jester
8. Transport sprzętu torowego do Smoczej Jamy. (4 samochody) Grossus
Dopisywać się bo inaczej nici z imprezy! Jak będziemy patrzeć jeden na drugiego to będzie dupa blada.
1 Planowanie toru zgodnie z zasadami PFTA i wstępne prace przygotowawcze o ile Gajowy pozwoli. (3-4 osoby) Mazgier, Esmar,
2. Trzeba załatwić katering. Trzeba pogadać z Gajowym czy zmodyfikuje swoją propozycję, czy też możemy załatwić katering z zewnątrz. (1 osoba) To trzeba załatwić w tym tygodniu przed ogłoszeniem zawodów. Musimy znać ceny. Marylka, Marecki
3. Druk kart startowych - Macieju, czy możemy na Ciebie liczyć? Maciej
4. Puchary, dyplomy, przypinki, stworzenie strony zawodów, tabela zapisów oraz opłat. Grossus
Piątek 15 sierpnia:
1. Transport sprzętu ze Smoczej Jamy do Dąbrówki. (4 samochody)
2. Trzeba liczyć co najmniej kilka godzin roboty. Ustawienie toru (znaczniki, paliki, sznurki, figurki) Otaśmowanie terenu poza strzelnicą. (Na terenie strzelnicy teraz prawie nic taśmy nie było użyte i było git, ale poza trochę trzeba oznakować.) Sprawdzenie toru pod katem HFT jak i FT. Oznakowanie dojazdu do strzelnicy. (6-8 osób) Bieta, Heniu, Marylka, Copereq
Sobota 16 sierpnia:
1. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby) Grossus
2. Nadzorowanie kateringu, nadzorowanie talonów. (osoba która załatwiła katering) Marylka, Marecki
3. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby) Grossus, Mazgier, Bieta
4. Chrono - 1 osoba, trzeba załatwić chrono bramkowe, Jeżeli krzysztof ss przyjedzie za miesiąc, to można poqadać z nim czy podejmie się tego zadania.
5. Sędziowie i sędzia główny. Na sędziego głównego przydałby się ktoś z dużym doświadczeniem. PawełW, KrzysztofW, Mazgier
6. Pozbieranie toru i sprawdzenie, przeliczenie sprzętu. Jester
7. Sprzątanie toru. (6-8 osób) Jester
8. Transport sprzętu torowego do Smoczej Jamy. (4 samochody) Grossus
Dopisywać się bo inaczej nici z imprezy! Jak będziemy patrzeć jeden na drugiego to będzie dupa blada.
Ostatnio zmieniony 2014-07-24, 21:36 przez Grossus, łącznie zmieniany 4 razy.
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
-
- Posty: 1121
- Rejestracja: 2013-06-11, 19:26
- Lokalizacja: Poznań
Jeśli chodzi o zawody organizowane przez WSST to mamy taki fajny dział o nazwie "Liga WSST": http://wsststrzelec.pl/viewforum.php?f=5
Tam z kolei jest temat: Terminarz i Wyniki Ligi WSST 2014r.: http://wsststrzelec.pl/viewtopic.php?t=531
Tam z kolei jest temat: Terminarz i Wyniki Ligi WSST 2014r.: http://wsststrzelec.pl/viewtopic.php?t=531
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.