Międzynarodowe Mistrzostwa Polski HFT 2016
- Krzysztof W.
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-03-05, 16:49
- Lokalizacja: Poznań
Z góry przepraszam, nie chcę Wam się tu mieszać do organizacji, tylko może dla porównania przytoczę przykład z perspektywy organizatora imprezy motorowej- ~300 zawodników, drugie tyle osób towarzyszących.
Teren- kilka tys ha.
Zabezpieczenie medyczne- 3 karetki + karetka quad
Poinformowany na 30 dni przed imprezą najbliższy szpital, do którego notabene odwieźlismy ostatnio kilkanaście osób.
OC pokrywające całą imprezę- normalne, nie "masowe", wyniosło nas ok 450 zł
A agent to sprzedawca, zatem oczywiste, że będzie zachęcał do zakupu jak najdrozszego pakietu.
Taka jego praca.
Pozdrawiam,
Wolo
Teren- kilka tys ha.
Zabezpieczenie medyczne- 3 karetki + karetka quad
Poinformowany na 30 dni przed imprezą najbliższy szpital, do którego notabene odwieźlismy ostatnio kilkanaście osób.
OC pokrywające całą imprezę- normalne, nie "masowe", wyniosło nas ok 450 zł
A agent to sprzedawca, zatem oczywiste, że będzie zachęcał do zakupu jak najdrozszego pakietu.
Taka jego praca.
Pozdrawiam,
Wolo
1. Określenie imprezy:
a) Tytułu
b) Regulaminu
c) Terminu i miejsca
d) Organizatora
2. Działania:
a) Wyznaczenie koordynatora
b) Określenie kosztorysu imprezy (potrzeb finansowych, osobowych, nagród) – w tym wkład własny, ew. dotacji, innych wkładów
c) Poszukanie partnerów – o ile chcemy mieć współorganizatora
d) Rezerwacja miejsca
e) Załatwienie patronatu medialnego oraz innych patronatów (o ile jest taka potrzeba)
f) Załatwienie sponsorów
g) Przydzielenie zadań dla osób potrzebnych do przeprowadzenia imprezy:
- nagłośnienie, oświetlenie
- scenografia
- projekty graficzne: logo imprezy, plakaty, zaproszenia, dyplomy itp. oraz ich wydruk
- pomoc organizacyjna – porządkowa
- sprzątanie
- pomoc techniczna
- wolontariat
- kontakty z mediami
- promocja i reklama imprezy
- konferansjer
- dokumentacja fotograficzna
h) Przekazanie zaproszeń
i) Przygotowanie scenariusza imprezy
j) Realizacja imprezy
k) Sprawozdanie z imprezy
Schemat na miarę imprezy nie masowej
a) Tytułu
b) Regulaminu
c) Terminu i miejsca
d) Organizatora
2. Działania:
a) Wyznaczenie koordynatora
b) Określenie kosztorysu imprezy (potrzeb finansowych, osobowych, nagród) – w tym wkład własny, ew. dotacji, innych wkładów
c) Poszukanie partnerów – o ile chcemy mieć współorganizatora
d) Rezerwacja miejsca
e) Załatwienie patronatu medialnego oraz innych patronatów (o ile jest taka potrzeba)
f) Załatwienie sponsorów
g) Przydzielenie zadań dla osób potrzebnych do przeprowadzenia imprezy:
- nagłośnienie, oświetlenie
- scenografia
- projekty graficzne: logo imprezy, plakaty, zaproszenia, dyplomy itp. oraz ich wydruk
- pomoc organizacyjna – porządkowa
- sprzątanie
- pomoc techniczna
- wolontariat
- kontakty z mediami
- promocja i reklama imprezy
- konferansjer
- dokumentacja fotograficzna
h) Przekazanie zaproszeń
i) Przygotowanie scenariusza imprezy
j) Realizacja imprezy
k) Sprawozdanie z imprezy
Schemat na miarę imprezy nie masowej
Galatian 5,5 + PP 4-16X50AOE
Hatsan 125 Sniper 5,5 + PP 3-12X42AO
Łucznik WZ 1970 4,5
Hatsan 125 Sniper 5,5 + PP 3-12X42AO
Łucznik WZ 1970 4,5