Zawody w lipcu i sierpniu
Panowie, zebrać się jest ciężko, bo każdy ma jakieś obowiązki, wyjazdy, urlop, pracę itp.
Pomimo ułomności forum, wykorzystajmy je maksymalnie.
Ja od piątku godz. 17:00 do niedzieli wieczora jestem do dyspozycji. Mogę cały samochód zapakować w sprzęt i zawieźć do Dąbrówki. Ja już zajmuję się zapisami i kontem. W sobotę i niedzielę będę w biurze. Nie chcę angażować się w projektowanie toru. Mogę pomóc w roznoszeniu i rozstawianiu, ale projektowanie to nie moja działka. Będę nocował na terenie strzelnicy z soboty na niedzielę (inna sprawa, ze nie wiem jeszcze jak :P).
Pomimo ułomności forum, wykorzystajmy je maksymalnie.
Ja od piątku godz. 17:00 do niedzieli wieczora jestem do dyspozycji. Mogę cały samochód zapakować w sprzęt i zawieźć do Dąbrówki. Ja już zajmuję się zapisami i kontem. W sobotę i niedzielę będę w biurze. Nie chcę angażować się w projektowanie toru. Mogę pomóc w roznoszeniu i rozstawianiu, ale projektowanie to nie moja działka. Będę nocował na terenie strzelnicy z soboty na niedzielę (inna sprawa, ze nie wiem jeszcze jak :P).
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
Odnośnie Benchrestu sprawy mają się tak :
Rozmawiałem z Robertem (Wola75) który zgodził się opracować odpowiednie tarcze w formacie A3
Tarcze postaram się wydrukować w punkcie ksero na os. Lacha - kiedyś mieli tam dobry sprzęt do takich wydruków.
Nie wiem tylko czy będą wstanie zrobić to na jakiejś tekturze .
(Mam nadzieję że ten punkt jeszcze istnieje)
Na mocowanie tarcz przewiduję pręty do podwieszania sufitów długości 70 cm wbite w ziemię.
Górna część tarczy będzie około 50 cm nad ziemią - chyba wystarczy ?
Na podobnych prętach mogę umieścić kilka wiatrowskazów wzdłuż toru.
Proszę o informację czy miejsce przeznaczone pod Benchrest jest / będzie wykoszone i gotowe do rozstawiania toru.
Jeżeli nie to będzie mały problem bo ja nie mam sprzętu do koszenia, a i z czasem na tą pracę u mnie kiepsko.
Na razie zapisanych jest 6 zawodników więc chyba wszyscy chętni będą mogli strzelać jednocześnie.
Jeżeli będzie więcej chętnych to zrobi się 2 grupy.
Strzelanie na dystansie 50 metrów z pozycji leżącej,
jeżeli ktoś będzie chciał strzelać ze stołu to niestety będzie musiał przywieźć własny .
Czy dysponujemy jakimś funduszem na zakup prętów i wydruk tarcz ?
-----
Mam zgodę na wykorzystanie regulaminu napisanego przez kolegów z Opole Team LOK który brzmi tak :
"
Zasady:
1. Klasa:
- wiatrówki do 10J,
- wiatrówki 10-17J.
2. Cel:
- tarcza strzelecka: Benchrest 22 Hunter firmy Krüger (25 kółek ocenianych),
- próbne strzały dowolna ilość (8 kółek próbnych po bokach tarczy).
3. Ilość strzałów ocenianych i czas:
Do wyniku końcowego liczy się 25 strzałów z dwóch serii. Razem 50 strzałów.
Czas na 1 serię (przygotowanie na stanowisku, strzały próbne i 25 ocenianych) 30 minut.
Po strzeleniu jednej serii następuje zmiana zawodników.
UWAGA: Liczony jest najgorszy wynik w momencie gdy na tarczy jest więcej niż jedna przestrzelina. Tracze powyżej 2 przestrzelin w kółkach ocenianych będą liczone jako zero.
4. Dystans:
- karabinki do 10J - 25 m,
- karabinki do 17J - 50 m.
5. Pozycja strzelecka:
Dowolna.
Wolno używać dowolnych podpórek i stojaków stabilizujących karabinek i innych udogodnień. :) :) :)
6. Magazynki:
Dopuszcza się użycia wkładki jednostrzałowej lub magazynka.
7. Punktacja:
- liczą się tylko tarcze, w których jest 25 trafień w punktowane pola,
- punkty liczy się w następujący sposób: sumuje się ilość punktów z każdej tarczy z dwóch serii,
- wygrywa strzelec z najwyższą sumą punktów,
- w przypadku remisu punktowego wygrywa strzelec który miał najwięcej 10-tek, a następnie 9-tek itd.
Regulamin został opracowany przez Opole Team LOK
"
Myślę że na nasze potrzeby należałoby go jeszcze trochę uprościć.
-----
Jeżeli ktoś ma jakieś uwagi i pomysły to proszę o szybkie korekty do moich wypocin :)
Rozmawiałem z Robertem (Wola75) który zgodził się opracować odpowiednie tarcze w formacie A3
Tarcze postaram się wydrukować w punkcie ksero na os. Lacha - kiedyś mieli tam dobry sprzęt do takich wydruków.
Nie wiem tylko czy będą wstanie zrobić to na jakiejś tekturze .
(Mam nadzieję że ten punkt jeszcze istnieje)
Na mocowanie tarcz przewiduję pręty do podwieszania sufitów długości 70 cm wbite w ziemię.
Górna część tarczy będzie około 50 cm nad ziemią - chyba wystarczy ?
Na podobnych prętach mogę umieścić kilka wiatrowskazów wzdłuż toru.
Proszę o informację czy miejsce przeznaczone pod Benchrest jest / będzie wykoszone i gotowe do rozstawiania toru.
Jeżeli nie to będzie mały problem bo ja nie mam sprzętu do koszenia, a i z czasem na tą pracę u mnie kiepsko.
Na razie zapisanych jest 6 zawodników więc chyba wszyscy chętni będą mogli strzelać jednocześnie.
Jeżeli będzie więcej chętnych to zrobi się 2 grupy.
Strzelanie na dystansie 50 metrów z pozycji leżącej,
jeżeli ktoś będzie chciał strzelać ze stołu to niestety będzie musiał przywieźć własny .
Czy dysponujemy jakimś funduszem na zakup prętów i wydruk tarcz ?
-----
Mam zgodę na wykorzystanie regulaminu napisanego przez kolegów z Opole Team LOK który brzmi tak :
"
Zasady:
1. Klasa:
- wiatrówki do 10J,
- wiatrówki 10-17J.
2. Cel:
- tarcza strzelecka: Benchrest 22 Hunter firmy Krüger (25 kółek ocenianych),
- próbne strzały dowolna ilość (8 kółek próbnych po bokach tarczy).
3. Ilość strzałów ocenianych i czas:
Do wyniku końcowego liczy się 25 strzałów z dwóch serii. Razem 50 strzałów.
Czas na 1 serię (przygotowanie na stanowisku, strzały próbne i 25 ocenianych) 30 minut.
Po strzeleniu jednej serii następuje zmiana zawodników.
UWAGA: Liczony jest najgorszy wynik w momencie gdy na tarczy jest więcej niż jedna przestrzelina. Tracze powyżej 2 przestrzelin w kółkach ocenianych będą liczone jako zero.
4. Dystans:
- karabinki do 10J - 25 m,
- karabinki do 17J - 50 m.
5. Pozycja strzelecka:
Dowolna.
Wolno używać dowolnych podpórek i stojaków stabilizujących karabinek i innych udogodnień. :) :) :)
6. Magazynki:
Dopuszcza się użycia wkładki jednostrzałowej lub magazynka.
7. Punktacja:
- liczą się tylko tarcze, w których jest 25 trafień w punktowane pola,
- punkty liczy się w następujący sposób: sumuje się ilość punktów z każdej tarczy z dwóch serii,
- wygrywa strzelec z najwyższą sumą punktów,
- w przypadku remisu punktowego wygrywa strzelec który miał najwięcej 10-tek, a następnie 9-tek itd.
Regulamin został opracowany przez Opole Team LOK
"
Myślę że na nasze potrzeby należałoby go jeszcze trochę uprościć.
-----
Jeżeli ktoś ma jakieś uwagi i pomysły to proszę o szybkie korekty do moich wypocin :)
Pozdrawiam
Marek
Marek
Mistrzostwa WLKP za nami a za miesiąc już zawody PFTA; 16 sierpnia, sobota! W piątek 15 jest święto.
Z tego co pamiętam z naszych rozmów, to impreza ma być jednodniowa. Skoro tak, to pozostaje nam tylko HFT/FT. Ze względu na brak miejsca w Dąbrówce nie widzę możliwości zorganizowania imprezy równoległej, czego żałuję bo sylwetki pistoletowe są świetne.
Jedziemy po kolei:
Miejsce:
Ja jestem za Dąbrówką. Teren może nie za duży, ale podobno Gajowy już się wstępnie zgodził na udostępnienie dodatkowego terenu. Wspaniałe zaplecze, sanitariaty, bieżąca woda, ognisko, grill i miejsce na wspólną biesiadę. Czy zawsze zawody HFT to musi być surwiwal?
Czas:
Na pewno dzień wcześniej trzeba przyjechać i wszystko ustawić. Sprawdzić pod względem przepisów PFTA. Najpóźniej w środę muszę ogłosić zapisy, bo będą przyjmowane do 11 sierpnia.
Tor:
Prz ustawianiu toru należy zwrócić uwagę na strzelców FT z uwagi na odmienny charakter postawy strzeleckiej.
Transport sprzętu:
Potrzebne są co najmniej 4 samochody do przewiezienia sprzętu oraz zaopatrzenia (np. woda w zgrzewkach).
Mówię od razu, że nie będę strzelał podczas zawodów. Ogarniecie biura i strzelania nie idzie w parze, a cały czas musi ktoś być. Podczas Mistrzostw Ania nie strzeliła ani razu, a pomagała prawie przy wszystkim. W sierpniu bierze leżak i piknikuje, dlatego na pewno jeszcze będą potrzebne 2 osoby do biura.
Z tego co pamiętam z naszych rozmów, to impreza ma być jednodniowa. Skoro tak, to pozostaje nam tylko HFT/FT. Ze względu na brak miejsca w Dąbrówce nie widzę możliwości zorganizowania imprezy równoległej, czego żałuję bo sylwetki pistoletowe są świetne.
Jedziemy po kolei:
Miejsce:
Ja jestem za Dąbrówką. Teren może nie za duży, ale podobno Gajowy już się wstępnie zgodził na udostępnienie dodatkowego terenu. Wspaniałe zaplecze, sanitariaty, bieżąca woda, ognisko, grill i miejsce na wspólną biesiadę. Czy zawsze zawody HFT to musi być surwiwal?
Czas:
Na pewno dzień wcześniej trzeba przyjechać i wszystko ustawić. Sprawdzić pod względem przepisów PFTA. Najpóźniej w środę muszę ogłosić zapisy, bo będą przyjmowane do 11 sierpnia.
Tor:
Prz ustawianiu toru należy zwrócić uwagę na strzelców FT z uwagi na odmienny charakter postawy strzeleckiej.
Transport sprzętu:
Potrzebne są co najmniej 4 samochody do przewiezienia sprzętu oraz zaopatrzenia (np. woda w zgrzewkach).
Mówię od razu, że nie będę strzelał podczas zawodów. Ogarniecie biura i strzelania nie idzie w parze, a cały czas musi ktoś być. Podczas Mistrzostw Ania nie strzeliła ani razu, a pomagała prawie przy wszystkim. W sierpniu bierze leżak i piknikuje, dlatego na pewno jeszcze będą potrzebne 2 osoby do biura.
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
W tej chwili jeszcze nie mogę zadeklarować na 100% ale jeśli tylko się da to tydzień przed zawodami mogę pojechać i zająć się planowaniem toru. Nie ukrywam, że przydałby się ktoś jeszcze do dyskusji w trakcie.
Jakkolwiek bardzo chciałbym strzelać to zgłaszam się na ochotnika "do biura".
Jakkolwiek bardzo chciałbym strzelać to zgłaszam się na ochotnika "do biura".
Steyr HP & TX HC
-
- Posty: 1121
- Rejestracja: 2013-06-11, 19:26
- Lokalizacja: Poznań
zawody
Maciej może wyszczegulnij do jakich zajęć potrzebne są i ile osób i niech koledzy i koleżanki sie deklarują: kto i do czego się zapisuje aby było już wiadomo z czym ruszamy .Bo nie mogą to być puste obietnice,wszystko musi być na tydzień przed zawodami zapięte na ostatni guzik .LGST też mówił MariuszW zrobiło listę kto i gdzie oferuje swoją pomoc bo wiadomo urlopy-praca i niektórym to pokomplikuje musi być po jednej osobie w zapasie .Zrób listę potrzeb i deklaracja osób do danej pracy,bo widać jak u nas się zastanawiają a potem niepotrzebna krytyka.
Fajnie, że już jest odzew. Postaram się to rozplanować. Pani Marylko, nikomu nic nie wypominam, po prostu dbam o żonę.
Weekend przed zawodami (9-10 sierpnia):
1 Planowanie toru zgodnie z zasadami PFTA i wstępne prace przygotowawcze o ile Gajowy pozwoli. (3-4 osoby)
2. Trzeba załatwić katering. Trzeba pogadać z Gajowym czy zmodyfikuje swoją propozycję, czy też możemy załatwić katering z zewnątrz. (1 osoba) To trzeba załatwić w tym tygodniu przed ogłoszeniem zawodów. Musimy znać ceny.
3. Druk kart startowych - Macieju, czy możemy na Ciebie liczyć?
Piątek 15 sierpnia:
1. Transport sprzętu ze Smoczej Jamy do Dąbrówki. (4 samochody)
2. Trzeba liczyć co najmniej kilka godzin roboty. Ustawienie toru (znaczniki, paliki, sznurki, figurki) Otaśmowanie terenu poza strzelnicą. (Na terenie strzelnicy teraz prawie nic taśmy nie było użyte i było git, ale poza trochę trzeba oznakować.) Sprawdzenie toru pod katem HFT jak i FT. Oznakowanie dojazdu do strzelnicy. (6-8 osób)
Sobota 16 sierpnia:
1. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby)
2. Nadzorowanie kateringu, nadzorowanie talonów. (osoba która załatwiła katering)
3. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby)
4. Chrono - 1 osoba, trzeba załatwić chrono bramkowe, Jeżeli krzysztof ss przyjedzie za miesiąc, to można poqadać z nim czy podejmie się tego zadania.
5. Sędziowie i sędzia główny. Na sędziego głównego przydałby się ktoś z dużym doświadczeniem.
6. Pozbieranie toru i sprawdzenie, przeliczenie sprzętu.
7. Sprzątanie toru. (6-8 osób)
8. Transport sprzętu torowego do Smoczej Jamy. (4 samochody)
Ja stworzę stronę zawodów i mogę znowu poprowadzić zapisy oraz wpłaty. Zamawiam pucharki i buttony/przypinki, drukuję dyplomy. Podczas zawodów nie będę strzelał i wole być lotnym sędzią niż siedzieć przy biurze. Będę roznosił wodę itp. Potem będę w biurze pomagał przy zliczaniu punktów itp.
Weekend przed zawodami (9-10 sierpnia):
1 Planowanie toru zgodnie z zasadami PFTA i wstępne prace przygotowawcze o ile Gajowy pozwoli. (3-4 osoby)
2. Trzeba załatwić katering. Trzeba pogadać z Gajowym czy zmodyfikuje swoją propozycję, czy też możemy załatwić katering z zewnątrz. (1 osoba) To trzeba załatwić w tym tygodniu przed ogłoszeniem zawodów. Musimy znać ceny.
3. Druk kart startowych - Macieju, czy możemy na Ciebie liczyć?
Piątek 15 sierpnia:
1. Transport sprzętu ze Smoczej Jamy do Dąbrówki. (4 samochody)
2. Trzeba liczyć co najmniej kilka godzin roboty. Ustawienie toru (znaczniki, paliki, sznurki, figurki) Otaśmowanie terenu poza strzelnicą. (Na terenie strzelnicy teraz prawie nic taśmy nie było użyte i było git, ale poza trochę trzeba oznakować.) Sprawdzenie toru pod katem HFT jak i FT. Oznakowanie dojazdu do strzelnicy. (6-8 osób)
Sobota 16 sierpnia:
1. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby)
2. Nadzorowanie kateringu, nadzorowanie talonów. (osoba która załatwiła katering)
3. Biuro zawodów (przyjmowanie ewentualnych wpłat, wydawanie kart startowych, podpisy na listach zawodniczych, wydawanie buttonów). (3 osoby)
4. Chrono - 1 osoba, trzeba załatwić chrono bramkowe, Jeżeli krzysztof ss przyjedzie za miesiąc, to można poqadać z nim czy podejmie się tego zadania.
5. Sędziowie i sędzia główny. Na sędziego głównego przydałby się ktoś z dużym doświadczeniem.
6. Pozbieranie toru i sprawdzenie, przeliczenie sprzętu.
7. Sprzątanie toru. (6-8 osób)
8. Transport sprzętu torowego do Smoczej Jamy. (4 samochody)
Ja stworzę stronę zawodów i mogę znowu poprowadzić zapisy oraz wpłaty. Zamawiam pucharki i buttony/przypinki, drukuję dyplomy. Podczas zawodów nie będę strzelał i wole być lotnym sędzią niż siedzieć przy biurze. Będę roznosił wodę itp. Potem będę w biurze pomagał przy zliczaniu punktów itp.
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
-
- Posty: 1121
- Rejestracja: 2013-06-11, 19:26
- Lokalizacja: Poznań
Maciej żle mnie zrozumiałeś ,nie żebym ci coś wypominała ależ nie o żonę musisz a nie chcę dbać na rękach powinieneś jeszcze nosić a co będzie za 43lata jak my jesteśmy oboje ale to w nawias.Macieju król jest zawsze jeden i to on daje nam wskazówki,o właśnie o takie coś chodziło i teraz niech każdy zna swoje możliwości do może końca tygodnia zapisuje się pod punkt jaki może pomóc dziekuje.
Ty tylko nie gadaj ale faktycznie dbaj bo cię rozliczymy z kobitkami o dbanie twojej anulki".
Ty tylko nie gadaj ale faktycznie dbaj bo cię rozliczymy z kobitkami o dbanie twojej anulki".
-
- Posty: 1121
- Rejestracja: 2013-06-11, 19:26
- Lokalizacja: Poznań