Strona 8 z 9
: 2016-03-01, 22:36
autor: wola75
Fakt te karabinki nie są powietrznożerne. Powinno powstać takie skrzyżowanie dejsa ze steyrem i prawdopodobnie były doskonały karabinek :)
: 2016-03-02, 05:59
autor: pawelw
Racja Robert: system Daystate z mechanizmem spustowym Steyer'a
: 2016-03-02, 10:21
autor: Przemo
Ale z osadą Daysa
: 2016-03-02, 21:50
autor: wola75
A steyr ma bardzo podobną osadę do dejsa. Jednym się podoba a inni mówią, że brzydka :)
: 2016-03-05, 07:43
autor: Pablo79
Przemo, gratuluję sprzętu.
Z jakiego śrutu strzelasz?
Jak masz ustawioną prędkość?
: 2016-03-15, 10:15
autor: Przemo
Strzelałem jakimś przypadkowym exactem 4,53, resztka z pudełka i starczyło na Stalingrad jeszcze. Prędkość mam ta 238-240 ustawione w domu więc pewnie przy temperaturze +5 spadnie o 2m i będzie 236-238 ale sprawdzę to jeszcze.
Najlepiej byłoby postrzelać w tych samych warunkach z wolfa i mk3, bylibyśmy bogatsi o wiedzę.
: 2016-03-25, 12:15
autor: Pablo79
Mój Airwolf programuje się jak MK3, a budowę spustu ma jak MK4.
: 2016-03-29, 16:37
autor: Pablo79
Przemo pisze:
Najlepiej byłoby postrzelać w tych samych warunkach z wolfa i mk3, bylibyśmy bogatsi o wiedzę.
Będzie okazja 3 kwietnia na zawodach.
Przywiozę Airwolfa.
: 2016-10-31, 07:39
autor: Pablo79
Zmieniłem oring na popychaczu w moim Airwolfie.
Dałem za gruby i po opróżnieniu magazynka, nie mogłem go wyciągnąć - zakleszczył się.
Pomocy
: 2016-10-31, 20:39
autor: PaPaj
Poprosimy trochę więcej szczegółów. Gdzie ci się zablokował: w porcie ładowania, w magazynku? Czy możesz ruszać dźwignią ładowania? Poza tym, to niekoniecznie musi być zablokowane na oringu. W ostateczności będzie trzeba zrobić kontrolowane zerwanie zbyt grubego oringa.
: 2016-11-01, 07:55
autor: pawelw
Leszek ma rację - to nie musi być oring. Konstrukcja Daystate jest taka, że drobiny śrutu lubią wpadać do wnętrza systemu i blokować mechanizm popychacza. Czeka Cię rozbiórka bloku. Prosta choć czasochłonna robota: dwa razy rozbierałem swój
Doraźnie może pomóc odwrócenie karabinka 'do góry nogami' i postukanie w osadę: drobiny się przemieszczą i odblokują mechanizm.
: 2016-11-01, 08:54
autor: wola75
Też tak mialem. Dziwnym trafem śrut wpad do komory i zablokowal mechanizm popychacza. Trzeba bylo rozebrać system niestety. Ale sprawa na szczeście nie jest skomplikowana.
: 2016-11-01, 11:17
autor: Pablo79
Na początku mogłem ruszać dźwignią przeładowania (chyba w pełnym zakresie ruchu),
zakleszczony był tylko magazynek.
Streliłem pare razy na sucho,
a następnie wyciągnąłem z magazynka ten pręcik do zmiany prawo/lewo ręczny.
Teraz mogę tylko podnieść rączke zamka do góry (nie mogę cofnąć zamka).
Jak rozebrać blok?
: 2016-11-01, 11:20
autor: pawelw
Pablo79 pisze:Jak rozebrać blok?
Popatrz
tutaj Co prawda dotyczy czegoś innego ale masz diagramy rozbiórki. Z tego co widzę blok jest prawie identyczny z MK3/MK4. Zaraz znajdę opis Sowatora, który miał w MK3 taki problem jak Ty.
Na YT masz
rozbiórkę MK4 Mocowanie bloku jest takie samo jak w Wolfie. I jeszcze
rozbiórka Rangera. Obie wyglądają identycznie jesli chodzi o rozbiórkę bloku.
: 2016-11-01, 14:15
autor: lysy
No to zacznijmy od początku, podejrzewam, że faktycznie to nie wina oringu tylko śrutu który wpadła do tyły systemu po popychacz, raczej nie rób nic na siłę bo dejs ma w swoim indeksatorze jeden element czuły na siłowanie czyli taka płytkę z odlewu która przesuwa się do przodu do tyłu i indeksuje magazynek, ma cienkie ścianki i łatwo to złamać a nowa kosztuje majątek. Musisz rozebrać system co nie jest mocno trudne, zresztą koledzy podesłali ci instrukcję jak to zrobić , najgorsze jest to że dwie śruby od systemu są pod magazynkiem i tu jest główny problem całej tej sytuacji. nie ma możliwości rozpołowienia sytemu bez odkręcenia tych dwóch śrubek na płaski śrubokręt co są pod magazynkiem. Myślę , że na chwile obecna jedyne co możesz zrobi to wyciągną lufę z systemu razem z osłoną i od tej strony poświecić i zobaczyć może coś będzie widać.
Spróbuj, popatrz i daj znać będziemy myśleć dalej.