Przygotowania do zakończenia Ligi Zimowej - 18.03.2018
Przygotowania do zakończenia Ligi Zimowej - 18.03.2018
Szanowni,
Pozwalam sobie otworzyć nowy wątek, poświęcony organizacji ostatnich zawodów naszej Ligi Zimowej. Jako, że udało się nam znaleźć nową, potencjalnie bardzo atrakcyjną miejscówkę chcemy zorganizować zawody w nieco odmiennych niż na Forcie (i, w sumie innych niż wszystkie inne zawody) klimatach.
Na początek parę informacji dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą o jakim terenie mowa.
Nowa miejscówka (znana jako Fort Knox):
LINK
I paczka zdjęć od kolegi Photochema:
zdjęcia tutaj
Jak widzicie, teren ma niesamowity potencjał dla HFT a do tego są budynki i byłoby nad wyraz kuszące (no, w każdym razie dla mnie ) by przy planowaniu toru skorzystać z możliwości jakie dają.
Z drugiej strony jednak oznacza to wyzwania organizacyjno-logistyczne z jakimi nie mamy do czynienia na Forcie. Zatem poniżej lista tematów, nad którymi powinniśmy się zastanowić w związku z organizacją zawodów na nowym miejscu (listę będziemy uzupełniać w miarę postępów dyskusji/przygotowań):
1) apteczki - teren, pomimo że regularnie używany a co za tym idzie "wysprzątany" z elementów mogących stanowić bezpośrednie zagrożenie jest jednak potencjalnie "urazowy" i poza miastem. Jak wiadomo lepiej być przygotowanym i nie potrzebować niż potrzebować i przygotowanym nie być. Ja zawsze apteczkę ze sobą mam ale było by dobrze mieć jeszcze 2-3 w odwodzie;
2) transport - wiem, że już były deklaracje w tej kwestii ale tak czy inaczej umieszczam na liście. Musimy przewieźć całość sprzętu na zawody i z powrotem. Do tego kwestia odp przygotowania "kompletu" potrzebnych klamotów bo, z racji odległości od Poznania raczej nie ma co liczyć na uzupełnienie ew. braków w dniu zawodów;
3) magazyn - o ile się nie mylę na miejscu jest coś w rodzaju zamkniętego budynku, który potencjalnie mógłby pozwolić na złożenie i przechowanie sprzętu przed zawodami. Do ustalenia z właścicielem terenu czy i na jakich ew. warunkach mogli byśmy z tego skorzystać;
4) woda bieżąca - o tej porze roku niekoniecznie ale latem może się to okazać istotne. Do ustalenia z właścicielem terenu czy jest na miejscu dostęp do takowej;
5) wyżywienie - na miejscu są dwa, murowane grille i (wg. słów właściciela terenu) ruszty do nich. Temat do potwierdzenia. W takim układzie zostało by tylko przywiezienie węgla i kiełby;
6) montaż figurek - ten temat jest szerszy. Nasze standardowe metody montażu figurek (szpilki, podwyższenia, wkręty) nie sprawdzą się w i na budynkach. Jakieś pomysły? Z mojej strony, jak na razie pomysł zorganizowania i przywiezienia kilku(nastu) europalet, które mogły by służyć jako podstawy figurek wewnątrz budynków i ew. na dachach.
- jest ktoś w stanie takie palety zorganizować?
- jest ktoś w stanie je przewieźć?
- jeśli tak to trzeba poprosić właściciela terenu o zgodę na ich przywiezienie i składowanie na miejscu (nie sądzę jednak, żeby był to problem).
Jako alternatywa mogły by służyć jakieś pniaki i/lub pustaki. I tutaj znów: jest ktoś w stanie zorganizować?
Na terenie jest co najmniej jeden betonowy słup. Jakiś pomysł na montaż figurki do takowego?
Wszelakie dodatkowe idee i pomysły oczekiwane i mile widziane
Zapraszam do dyskusji.
Pozwalam sobie otworzyć nowy wątek, poświęcony organizacji ostatnich zawodów naszej Ligi Zimowej. Jako, że udało się nam znaleźć nową, potencjalnie bardzo atrakcyjną miejscówkę chcemy zorganizować zawody w nieco odmiennych niż na Forcie (i, w sumie innych niż wszystkie inne zawody) klimatach.
Na początek parę informacji dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą o jakim terenie mowa.
Nowa miejscówka (znana jako Fort Knox):
LINK
I paczka zdjęć od kolegi Photochema:
zdjęcia tutaj
Jak widzicie, teren ma niesamowity potencjał dla HFT a do tego są budynki i byłoby nad wyraz kuszące (no, w każdym razie dla mnie ) by przy planowaniu toru skorzystać z możliwości jakie dają.
Z drugiej strony jednak oznacza to wyzwania organizacyjno-logistyczne z jakimi nie mamy do czynienia na Forcie. Zatem poniżej lista tematów, nad którymi powinniśmy się zastanowić w związku z organizacją zawodów na nowym miejscu (listę będziemy uzupełniać w miarę postępów dyskusji/przygotowań):
1) apteczki - teren, pomimo że regularnie używany a co za tym idzie "wysprzątany" z elementów mogących stanowić bezpośrednie zagrożenie jest jednak potencjalnie "urazowy" i poza miastem. Jak wiadomo lepiej być przygotowanym i nie potrzebować niż potrzebować i przygotowanym nie być. Ja zawsze apteczkę ze sobą mam ale było by dobrze mieć jeszcze 2-3 w odwodzie;
2) transport - wiem, że już były deklaracje w tej kwestii ale tak czy inaczej umieszczam na liście. Musimy przewieźć całość sprzętu na zawody i z powrotem. Do tego kwestia odp przygotowania "kompletu" potrzebnych klamotów bo, z racji odległości od Poznania raczej nie ma co liczyć na uzupełnienie ew. braków w dniu zawodów;
3) magazyn - o ile się nie mylę na miejscu jest coś w rodzaju zamkniętego budynku, który potencjalnie mógłby pozwolić na złożenie i przechowanie sprzętu przed zawodami. Do ustalenia z właścicielem terenu czy i na jakich ew. warunkach mogli byśmy z tego skorzystać;
4) woda bieżąca - o tej porze roku niekoniecznie ale latem może się to okazać istotne. Do ustalenia z właścicielem terenu czy jest na miejscu dostęp do takowej;
5) wyżywienie - na miejscu są dwa, murowane grille i (wg. słów właściciela terenu) ruszty do nich. Temat do potwierdzenia. W takim układzie zostało by tylko przywiezienie węgla i kiełby;
6) montaż figurek - ten temat jest szerszy. Nasze standardowe metody montażu figurek (szpilki, podwyższenia, wkręty) nie sprawdzą się w i na budynkach. Jakieś pomysły? Z mojej strony, jak na razie pomysł zorganizowania i przywiezienia kilku(nastu) europalet, które mogły by służyć jako podstawy figurek wewnątrz budynków i ew. na dachach.
- jest ktoś w stanie takie palety zorganizować?
- jest ktoś w stanie je przewieźć?
- jeśli tak to trzeba poprosić właściciela terenu o zgodę na ich przywiezienie i składowanie na miejscu (nie sądzę jednak, żeby był to problem).
Jako alternatywa mogły by służyć jakieś pniaki i/lub pustaki. I tutaj znów: jest ktoś w stanie zorganizować?
Na terenie jest co najmniej jeden betonowy słup. Jakiś pomysł na montaż figurki do takowego?
Wszelakie dodatkowe idee i pomysły oczekiwane i mile widziane
Zapraszam do dyskusji.
Steyr HP & TX HC
2. Bus z mistrzlstw Wlkp dostępny.
3. Jeśli jest tam gdzie w miarę bezpiecznie zostawić i znajdzie się kierowca, to można busa zlstawoć na noc.
6. Wiertarki akumulatorowe z udarem, kołki itp - zapewnione
Montaz figurki do słupa jeśli nie można w nim wiercić najlepiej wykonać taśmą stalową. Jeśli potrzebne - zorganizuje. Potrzebuję orientacyjnie średnice słupa.
3. Jeśli jest tam gdzie w miarę bezpiecznie zostawić i znajdzie się kierowca, to można busa zlstawoć na noc.
6. Wiertarki akumulatorowe z udarem, kołki itp - zapewnione
Montaz figurki do słupa jeśli nie można w nim wiercić najlepiej wykonać taśmą stalową. Jeśli potrzebne - zorganizuje. Potrzebuję orientacyjnie średnice słupa.
Mam 12 (a może i 14) palet o wymiarach 120x120 (1,5 europalety) w bardzo dobrym stanie do wykorzystania przy organizacji zawodów. Niestety nie mam ich czym przywieźć. Są do odebrania w Suchym Lesie. Gdyby ktoś miał transport podam na PW adres odbioru.
"Wygrywaj bez pychy, przegrywaj bez urazy." Bruce Lee
(.22 LR, 5,45x39, .32 S&W LWC, 9x19, 12/76)
(.22 LR, 5,45x39, .32 S&W LWC, 9x19, 12/76)
Taki jest planslawol75 pisze:Może udałoby się to ogarnąć tak jak na Czarnucha? Jeśli tor zostałby zaplanowany przed zawodami, to można rano załadować sprzęt, tak żeby być na 8 na miejscu. 10-15 osób do ustawiania toru i spokojnie w 2h powinniśmy się uwinąć. Rozpoczęcie zawodów o 11
Transport jest rozmawialiśmy o tym,narzedzia są i przymocowanie czegokolwiek do czegokolwiek to nie jest problem.Co do palet to nie wiem czy sa niezbedne.Teren jest tak zróżnicowany że można wiele albo wiecej niż wiele zróbmy najpierw jedne zawody i zobaczymy co dalej.Szybciej widział bym tam dobre i przemyslane zaplanowanie toru
Uwaga:
WuDe jest dobry na wszystko
LG i LG i Dejski
WuDe jest dobry na wszystko
LG i LG i Dejski
Bardziej pasuje "Bitwa o Czarnobyl", "Stalker Competition" (co to Stalker: https://pl.wikipedia.org/wiki/S.T.A.L.K.E.R._(seria) ) lub: "Fallout: Rocket Base" (co to fallout: https://pl.wikipedia.org/wiki/Fallout ).Patrykd pisze:"Oblężenie Berlina" ?
W szczególności podoba mi się opcja z Fallout'em to teren, o którym mówimy był jednostką wojskową a dokładnie "31. Kórnicki Dywizjon Rakietowy Obrony Powietrznej - JW 1882"
https://jednostki-wojskowe.pl/index.php ... &Itemid=26
https://krecik1024.wordpress.com/2012/0 ... a-czolowo/
http://infowsparcie.net/wria/o_autorze/kornik_31dr.html
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
Fallow czy Stalker to terminy, które mnie się z niczym nie kojarzą z wyjątkiem bezpośredniego znaczenia po angielsku: fallow to ugór a stalker prześladowca. Gdyby nie linki od Grossusa to bym nie wiedział.
Pytanie czy szersza publiczność to skojarzy?
Pytanie czy szersza publiczność to skojarzy?
Pozdrawiam \ Bartek
AA S400F + MTC Viper Connect;
Walther LG300 + WFA SS 3-15x42 FFP
WSST Strzelec
AA S400F + MTC Viper Connect;
Walther LG300 + WFA SS 3-15x42 FFP
WSST Strzelec
Fallout to z angielskiego "opad radioaktywny". Jest taka cała seria bardzo popularnych gier komputerowych. Gra wzorowana min. na starych filmach Mad Max. W Stalkera nie grałem, ale też ten sam klimat postapokaliptyczny. Uważam, że tamten teren jest akurat bardzo mało zurbanizowany i nazywanie go "Bitwa o Berlin" to nieco nad wyraz jest (chociaż niezwykle chwytliwe). Jaką ustalcie, taka będzie. (A tak na koniec by jeszcze zamieszać to może "Bitwa o Poznań"? Przecież w '45 na przełomie stycznia i lutego trwały ciężkie walki w Poznaniu i na jego rogatkach.)
Co do mojego udziału niestety jest to wielce nieprawdopodobne z powodów rodzinnych, a dokładnie spodziewanego w tym terminie jej powiększenia.
Co do mojego udziału niestety jest to wielce nieprawdopodobne z powodów rodzinnych, a dokładnie spodziewanego w tym terminie jej powiększenia.
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.