Uszczelka tłoka TX200/Prosport
Uszczelka tłoka TX200/Prosport
Tyle już chyba napisano w temacie, że trudno dojść prawdy, a czasu trochę minęło więc wniosków zapewne więcej.
Która z uszczelek dostępnych na rynku zapewnia najbardziej stabilne Vo?
Czy jednocześnie daje najwyższą prędkość?
Są jak wiadomo oryginalne AA, czerwone Alchemika, Zielone niebieskie Zepto, zapożyczone ze Slavii 634 itd.
Która z uszczelek dostępnych na rynku zapewnia najbardziej stabilne Vo?
Czy jednocześnie daje najwyższą prędkość?
Są jak wiadomo oryginalne AA, czerwone Alchemika, Zielone niebieskie Zepto, zapożyczone ze Slavii 634 itd.
- Lord Rzeźnik
- Posty: 664
- Rejestracja: 2015-08-01, 02:23
- Lokalizacja: Poznań
Przerobiłem chyba wszystkie. Mam od alchemika, hogana, eresa, była slavia. Teraz hogan założył mi oryginał (może nawet trochę używany - ktoś miał fanaberie zastąpić inną). Nie jest gorzej jak na innych.... Jest stabilnie. Muszę ją potrzymać z rok, wtedy się przekonam co i jak. Hogan chyba wie co mówiSpidi pisze:Słyszałem, że w tych czerwonych warga nie puchnie dlatego są takie stabilne.
Hogan twierdzi natomiast, że oryginalne są super...
zawsze środkiem krzyża :)
warto wypolerować cylinder, fabryczna powierzchnia nie jest dobra, bierzesz pakuły-ścierkę, nawijasz na np. długie wiertło, pasta polerska na to i wiertarką-wkrętarką cierpliwie polerujesz, uszczelka Ci się odwdzięczyMuszę ją potrzymać z rok, wtedy się przekonam co i jak
Głupota rządzonych daje władzę rządzącym !
Cylindra się nie poleruje. Z taką opinią spotkałem się kilkakrotnie, zacytuję Hogana:
na wypolerowanej powierzchni tworzą się suche plamy i ciężko o równomierny film olejowy.
Po za tym, po pierwszym strzale uszczelka dokładnie wszystko zgarnie i wydmucha, potem to już prawie na sucho i z pewnością nie stabilnie.
Cylindry w Air Arms ProSporcie, TX, HW 77/97 Diana 48/54 zawsze są matowe - porysowane, bo tak być powinno
TX200 HC_Burris Timberline
Jeśli już coś trzeba zrobić to raczej honować. Chodzi właśnie o to aby było widać te ,,rysy" na cylindrze. Tak jak pisał Hogan gładka powierzchnia nie zapewni filmu olejowego. Zrobiłem to w mojej BMK, bo powierzchnia była już nieco wyślizgana. Ale jakiś specjalnych efektów nie było. Za to po zdławieniu otworu do 3,2 poprawiła się poduszka powietrza. A zdarzało się że tłok dobijał do cylindra
zawsze środkiem krzyża :)
O jakim Wy filmie olejowym mówicie?
Jak będzie film olejowy to będzie diesel...
A te frakcje pozostałości spalonego oleju właśnie najbardziej niszczą uszczelkę.
Skoro uszczelka i ślizgi są robione do pracy na sucho to tak chyba być powinno, z drugiej strony szkoda, że producenci nie pokrywają ścianek cylindra nikasilem
Jak będzie film olejowy to będzie diesel...
A te frakcje pozostałości spalonego oleju właśnie najbardziej niszczą uszczelkę.
Skoro uszczelka i ślizgi są robione do pracy na sucho to tak chyba być powinno, z drugiej strony szkoda, że producenci nie pokrywają ścianek cylindra nikasilem
pees i burek
Ten film olejowy (może za dużo powiedziane) jest bardzo mały i ma być między bocznymi ścianami cylindra i bokiem uszczelki. Olej ma być w tych porysowanych częściach i nie powinien być zbierany przez wargę uszczelki. Jeśli nie będzie oleju na jej czole to nie będzie disla. czy jak go tam zwał
zawsze środkiem krzyża :)
Spidi jak strzela dobrze ,pierwsza zasada Nie kombinuj Ja miałem kilka uszczelek: orginalna ,Waldemara zielona ,taka szara na która Robert narzekał (miałem ja bardzo krótko) ,a teraz mam wytoczona z tego czerwonego materiału od Alchemika.Ta ostatnia jest oki ,ponieważ daje najmniejsze opory podczas ruchu w cylindrze ,co za tym idzie sprezyna nie jest tak wysilona i ...moze dłużej wytrzyma .Nie trzeba pchać tyle podkładek zeby uzyskać 238 ms.Ale uszczelka skupienia nie robi
hw77 +burris (wiatrowka odrzutowiec)/aa prosport vortek + buris timberline(karabinek klasa...zalezy w czyich rekach:))